کد خبر: ۲۵۵۴۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

داستان حضور فتح الله زاده برمی‌گشت به همان ماجرای اسناد و مدارکی که ظاهرا برای افشارزاده ایجاد ابهام کرده بود. ظاهرا نشست خوبی میان فتح‌ا…زاده و اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شده است. فتح‌ا…زاده می‌گوید: «‌در جلسه دیروز به جز من، افشارزاده، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، منزوی، ساعدی، توفیقی و افجه‌ای حضور داشتند و در مجموع در خصوص دارایی‌های باشگاه استقلال به صحبت پرداختیم. اسنادی که لازم بود در اختیار مسوولان گذاشتیم و اجازه دادیم مراجع ذیصلاح در این مورد صحبت کنند و اگر باز هم مشکلی بود جلسه دیگری برگزار می‌کنیم. به طور کلی جلسه بسیار خوبی برگزار شد. آن شبهاتی که من در رسانه‌ها دیدم با آن چیزی که در جلسه مطرح شد متفاوت بود. می‌خواهیم سریع به صورت شفاف و علمی کارها به سازمان بازرسی و خصوصی‌سازی انتقال داده شود تا قیمتگذاری در مورد این باشگاه انجام شود. مشکل خاصی نبود و من در این زمینه چیز خاصی ندیدم. قرار شد لیست جدید از مباحث مالی ارائه کنیم و این موضوع هم هیچ مشکلی ندارد و از اول هم هیچ اختلافی نبود. قرار شده از ذیحساب باشگاه اسناد ما را بررسی کرده و سپس در این مورد در آینده به جمع‌بندی خواهیم رسید.»

فتح‌ا…زاده درباره سومین شکست استقلال درلیگ هم این واکنش را نشان داد: «متاسفانه با وجود اینکه استقلال خوب بازی کرد اما نتیجه را واگذار کرد. بعضی وقت‌ها این مسائل پیش می‌آید. تیم امیدوارکننده ظاهر شده و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. فکر می‌کنم در ادامه لیگ بازی‌ها و نتایج خوبی کسب کنند.»

مدیرعامل سابق استقلال درباره صحبت‌هایی که روشن کرده بود نیز گفت:

اتفاقا این موضوع برعکس است. ما فصل گذشته در ابتدای فصل ضعیف عمل کردیم اما پای قلعه‌نویی ایستادم و باعث شد من را عوض کنند. یادتان باشد قلعه‌نویی همیشه 6-5 هفته اول را نتیجه نمی‌گیرد که این موضوع در فصل گذشته باعث شد من را برکنار کنند اما من قلعه‌نویی را عوض نکردم. ۲ سال حامی مظلومی بودم و با قلعه‌نویی هم دو سال کار کردم. تنها مدیرعاملی هستم که به این راحتی مربی عوض نمی‌کنم. ‌آقای روشن می‌خواهد من را بزند و به هر طریقی این کار را انجام می‌دهد. حسن آقا بیا یک چوب دستت بگیر و من را بزن!

فتح الله زاده در پایان حرف‌هایش گفت: «در این مورد چون صحبت‌ها رسانه‌ای شده بود به بررسی پرداختیم و قرار شد لیست کاپ‌ها تهیه شده و به من داده شود و من هم در این زمینه بررسی‌هایم را انجام دهم البته باز هم اعلام می‌کنم که هیچ اختلافی بین من و افشارزاده وجود ندارد و هر صحبتی که او بگوید من تایید می‌کنم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها