کد خبر: ۲۵۶۲۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار سایت فعال بدون داشتن مجوز فعالیت می‌کنند، گفت: وزارت ‌ارشاد ‌با این سایت‌ها به صورت جدی برخورد می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حسین انتظامی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم جایگه ویژه رسانه‌ای استان قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: استان قم دارای رسانه‌های تخصصی و محلی است و همین موضوع سبب شده تا این استان از جایگاه مناسبی در سطح کشور برخوردار باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به بحث پرداخت یارانه مطبوعات از سوی وزارت ارشاد افزود: در بحث واگذاری یارانه به مطبوعات امسال تمام آن به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه یارانه مطبوعات به رسانه‌هایی که در حوزه‌های قرآن، احکام و شعائر اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ترویج زبان فارسی، همبستگی ملی و اقسامی که سواد علمی جامعه بوده پرداخت شده است، گفت: رسانه‌هایی که این فاکتور‌ها را در برمی گیرند شامل توجه بیشتر وزارت ارشاد هستند.

انتظامی با تاکید بر اهمیت توجه رسانه‌ها به زبان فارسی عنوان کرد: نشریات باید به صورت تخصصی به ترویج علم بپردازند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث آزادی بیان مطبوعات و رسانه‌ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر رسانه‌ها از حق آزادی بیان برخوردار هستند.

وی با تاکید بر لزوم دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد برای سایت‌های فاقد مجوز تصریح کرد: تاکنون 350 نفر مجوز سایت دریافت کرده‌اند.

انتظامی با اعلام خبر فیلترینگ سایت‌های نشر دهنده مطالب غیراخلاقی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته یک هزار و 200 رسانه مجوز دریافت کرده‌اند البته در حال حاضر 1800 سایت مجوز دارد اما برخی غیرفعال هستند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار سایت فعال بدون داشتن مجوز فعالیت می‌کنند، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این سایت‌ها به صورت جدی برخورد می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها