کد خبر: ۲۵۷۶۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۲ مهر ۱۳۹۳

شب گذشته و پس از پایان دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فدراسیون فوتبال اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را منتشر کرد که البته این لیست کمی عجیب و غیر منتظره بود. خط خوردن بازیکنانی مانند سید مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری و هم چنین عدم دعوت از بازیکنان تیم های پرسپولیس و سپاهان همه به شائبه های لیست تیم ملی افزوده است. در زیر قصد داریم فهرست جدید تیم ملی در قسمت دفاع را بررسی کنیم:

1- سید جلال حسینی:

مدافع تنومند تیم ملی در جام جهانی راهی الاهلی قطر شد و البته در این کشور به نسبت سابق کمی افت کرده است. اما به هر حال روی نام این بازیکن نمی توان خط قرمز کشید و او هنوز یکی از بهترین های ایران است.

2- پژمان منتظری:

دیگر مدافع ثابت تیم ملی در جام جهانی هم حضورش در لیست تیم ملی و هم چنین جام ملت ها حتمی بوده و هست و روی این انتخاب هم هیچگونه بحثی وجود ندارد.

3- امیرحسین صادقی:

یکی از اصلی ترین انتقادها در خط دفاعی به حضور امیرحسین صادقی است. صادقی که پس از جام جهانی مدت ها با مصدومیت مواجه بود و پس از بازگشت به میادین در تیم استقلال هم هرگز به فرم خوبش باز نگشته است. به هر روی تا وقتی کی روش بدون اهمیت به آمادگی بازیکن او را به تیم ملی دعوت می کند نباید انتظار داشته باشیم در تیم باشگاهی با انگیزه ی کامل به میدان رود.

4- مرتضی پور علی گنجی:

مدافع 22 ساله و مستحکم باشگاه نفت تهران یکی از بازیکنانی است که مزد بازی های خوبش را گرفته و به تیم ملی دعوت شده است. این بازیکن در رده های پایه ی تیم ملی هم سابقه ی بازی را دارد و از حالا یک سرمایه در خط دفاعی تیم ملی محسوب می شود.

5- وریا غفوری:

شاید خود وریا هم قبول داشته باشد که سال گذشته بسیار آماده تر از حالا بود اما به تیم ملی دعوت نمیشد. وریا در این فصل در سپاهان به میدان رفته و به چشم کی روش آمده است، هر چند محرومیت حمودی هم در دعوت این بازیکن تاثیر گذار بوده است. البته اینکه کی روش چرا این بازیکن را به فخرالدینی ترجیح داده است شاید تنها به دلیل خصوصیت های دفاعی بیشتر این بازیکن باشد.

6- هاشم بیک زاده:

هاشم امروز عنوان کرده می خواهد بدشانسی جام جهانی را جبران کند و اینبار او باید پولادی را نیمکت نشین کند. بیک زاده البته امسال بیشتر در پست دفاع مرکزی به میدان رفته و مدت هاست او را به عنوان دفاع چپ ندیده ایم!

7- مهرداد پولادی:

اینکه بازیکنی که تیم ندارد چرا باید به تیم ملی دعوت شود بزرگترین سوال اهالی فوتبال از کارلوس کی روش است. او هر چقدر هم خوب باشد، در جام جهانی بهترین بازیکن تیم ملی بوده باشد، اما اکنون بدون تیم است و وضعیت وی اصلا مشخص نیست. به هر حال در این بین حق بازیکن خوبی مانند مهرداد جماعتی که هر هفته در بازی های لیگ برتر می درخششد پایمال شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها