کد خبر: ۲۵۷۷۷۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۳ مهر ۱۳۹۳
آنخل دی‌ماریا ستاره یونایتد گل نخست تیمش را در دقیقه 27 وارد دروازه تیم هاوارد آمریکایی کرد.
منچستر یونایتد با درخشش دوباره دی‌ماریا، نخستین گل فالکائو و البته واکنش‌های فوق‌العاده داوید دخئا که یک پنالتی گرفت و چند مهار عالی داشت، به سختی از سد اورتون گذشت.

به گزارش بانک ورزش، شیاطین سرخ در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بودند که در نهایت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند. آنخل دی‌ماریا ستاره یونایتد گل نخست تیمش را در دقیقه 27 وارد دروازه تیم هاوارد آمریکایی کرد. اورتون در وقت‌های اضافه نیمه اول فرصت جبران را داشت. لوک شاو مدافع جوان منچستر یک ضربه پنالتی به میمهان هدیه کرد اما لیتون باینس که 10 پنالتی قبلی خود را به گل تبدیل کرده بود، با مهار عالی دخئا اسپانیایی مواجه شد.

در نیمه دوم، استیون نای‌اسمیت نتیجه را برابر کرد. روی سانتر باینس، نای‌اسمیت (55) با ضربه سر گل تساوی‌بخش اورتون را به ثمر رساند. این پایان کار نبود، همکاری دی‌ماریا و فالکائو دو بازیکن تازه‌‌وارد منچستر در این فصل نتیجه داد و مهاجم کلمبیایی اولین گل خود را در با پای راست در دقیقه 62 به ثمر رساند.

منچستر یونایتد با این پیروزی حیاتی 11 امتیازی شد و موقتا در رده چهارم جدول قرار گرفت. در صورت شکست آرسنال برابر چلسی و توقف تاتنهام، یونایتد در جایگاه چهارم باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها