کد خبر: ۲۵۸۴۸۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد تیمش خوب بازی نمی‌کند، ولی توانسته در رده چهارم جدول قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، منچستریونایتد در این فصل با هدایت لوئیس فان خال، بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشته، ولی با پیروزی برابر اورتون به رده چهارم صعود کرد.

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد در گفت‌وگو با "اسکای اسپورت" گفت: به بازیکنانم به حالت شوخی گفتم که ما خوب بازی نمی‌کنیم، ولی چهارم جدول هستیم، اگر خوب بازی کنیم چه می‌شود.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: باید یاد بگیریم که در 90 دقیقه‌ خوب بازی کنیم نه این که تیم خوبی باشیم. ما برابر اورتون 60 دقیقه‌ خوب بازی کردیم و پس از آن بازی ما افت فاحشی کرد و نزدیک بود برد را با تساوی عوض کنیم. کار من در منچستر زمان می‌برد. متاسفم که این را می گویم، ولی شما در همین هفته‌های گذشته دیدید جا برای پیشرفت داریم و باید سازماندهی تیم‌مان بهتر شود. در خیلی از بازی‌هایمان نیمه نخست را خوب شروع کردیم و هر چه از زمان بازی گذشت فوتبال ضعیفی را به نمایش گذاشتیم. ادامه روند به ما ضربه می زند و باید در بازی‌های آینده خیلی بهتر از این شویم.

منچستریونایتد در هفته‌ هشتم لیگ برتر باید در خانه وست بروم‌ویچ به میدان برود و سپس در هفته‌ نهم با چلسی صدرنشین دیدار خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها