کد خبر: ۲۵۸۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سرخپوشان شب گذشته براي برگزاري اردويي 8 روز راهي کيش شدند.
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان درخشان در غیاب او صبح امروز تمرین بدنی ای را برگزار کردند و قرار است ساعت 18 عصر نیز تمرینات تاکتیکی خود را انجام دهند. نگاهی خواهیم داشت به اخبار کوتاه اردوی پرسپولیس در کیش؛

هماهنگی با بیمارستان

سرخپوشان برای اینکه در طول تمرینات سخت و سنگینی که در کیش برگزار می‌کند، دچار مشکل خاصی نشوند با یکی از بیمارستان های این منطقه هماهنگ کرده اند تا علاوه بر اینکه مصدومان خود را در بهترین شرایط به بیمارستان منتقل می‌ کنند، آزمایشاتی را نیز که مدنظر مربی و بدنساز این تیم است روی سرخپوشان انجام دهد.

همچنان از میثم حسینی در اردوی کیش خبری نیست

قرار است کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گیری کرده و بعد از مذاکراتی که با حمید درخشان انجام می‌ شود، تکلیف او برای سفر به کیش یا قطع همکاری با باشگاه مشخص شود.

مهدی دغاغله صبح امروز در کلینیک مراحل درمانی خود را انجام داد

در حالی که بازیکنان پرسپولیس مشغول انجام تمرینات مورد نظر مربیان بدنساز خود بودند دغاغله مراحل درمانی خود را پشت سر می‌ گذاشت. دغاغله در این ارتباط به "ورزش سه" گفت: دوست ندارم خدایی نکرده بار دیگر مصدوم شوم. به همین خاطر تلاش می‌ کنم تا هر آنچه که مدنظر کادرپزشکی است انجام دهم.

دغاغله افزود: خوشبختانه اردو خوبی را در کیش برگزار می‌ کنیم؛ فقط مشکل ما آب و هوای بسیار گرم و شرجی اینجاست. من وقتی که صبح دیدم که بچه ها چگونه و تحت چه شرایطی تمرین می‌ کنند دلم برایشان کباب شد. هر چند که به نظر می‌ رسد خودم هم باید از چند روز دیگر این تمرینات را انجام بدهم.

هم اتاق ها

به سبک قدیم به هم اتاقی های پرسپولیسی می‌پردازیم؛

* حقیقی ـ نورمحمدی

* نوروزی ـ علی‌عسگر

* عالیشاه ـ قاسمی

* نیلسون ـ اومانا

* مکانی ـ خانزاده

* کفشگری ـ دغاغله

* صادقیان ـ ماهینی ـ اسماعیل‎زاده

مربیان پرسپولیس نیز هر کدام اتاق های جداگانه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها