کد خبر: ۲۵۹۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۰
در حین سخنرانی رئیس جمهور مردی از میان جمعیت برخاست و با صدای بلند گفت آقای احمدی نژاد جانم فدایت تا الان هیچ کس از مسئولین به بخش ترک نشین بن و سامان نیامده ...
به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به شهرکرد، حواشی سخنرانی رئیس جمهوری کشورمان در جمع مردم شهرکرد به شرح زیر است:

*در حین سخنرانی رئیس جمهور مردی از میان جمعیت برخاست و با صدای بلند گفت آقای احمدی نژاد جانم فدایت!تا الان هیچ کس از مسئولین به بخش ترک نشین بن و سامان نیامده است. احمدی نژاد در پاسخ به این ابراز احساسات گفت خبرهای خوبی برای شما دارم.

*عده ای از دانشجویان پیام نور به خاطر اعتبار مدرک دانشگاهی شان شعار دادند که دکتر در پاسخ گفت ما مخلص پیام نوری‌ها هم هستیم. در همین حین رئیس جمهور رو به مسئولین استانی کرد و پرسید آیا کسی در مورد اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در سطح استان حرفی زده است؟ پاسخ منفی بود. احمدی نژاد رو به دانشجویان گفت حرف مفت است و پول نمی خواهد.

*آقایان بقایی، زریبافان و فروزنده از معاونین رئیس جمهور هستند که در این سفر در کنار ایشان حضور دارند.

*مردم شهرکرد پس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد مقابل استانداری چهارمحال بختیاری تجمع کرده و خواهان دیدار ایشان از فاصله نزدیک هستند.

*چند نفر از اعضای دفتر ارتباطات مردمی رئیس جمهور در کنار غرقی مسئول این بخش در کنار مردم حضور یافتند و نامه‌های ایشان را جهت رساندن به رئیس جمهور تحویل گرفتند.

*افراد بسیاری در حین سخنرانی دکتر احمدی نژاد اصرار داشتند که با گذشتن از موانع خود را به ایشان برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها