کد خبر: ۲۶۰۴۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۱ مهر ۱۳۹۳
در دانشگاه لرستان
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: اکران مستند «حجاب راه رستگاری» که قرار بود فردا سه‌شنبه 22 مهر ماه با حضور کارگردان این مستند در دانشگاه لرستان انجام شود، به دلیل درخواست بودجه نامعقول لغو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، میلاد بهمئی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: اکران مستند «حجاب راه رستگاری» که قرار بود فردا سه‌شنبه 22 مهر ماه با حضور کارگردان این مستند در دانشگاه لرستان انجام شود، به دلیل درخواست بودجه نامعقول لغو شد.

وی گفت: مستند «حجاب راه رستگاری» اثری ارزشی است که به مقوله عفاف و حجاب پرداخته و به عنوان مستند برتر کشور در سال جدید معرفی شده‌است.

بهمئی اظهار داشت: ما در ترم جدید برنامه‌های مدون و مستمری را پیرامون مسئله عفاف و حجاب در تقویم کاری خود قرار دادیم که اکران این مستند برای شروع و استارت آن در نظر گرفته شده‌بود و برای این کار از تیر ماه سال جاری هماهنگی‌های اولیه با دست‌اندرکاران این مستند انجام شد و حتی  10 روز پیش طی هماهنگی‌های صورت گرفت و در رابطه با هزینه اکران و ایاب و ذهاب دست‌اندرکاران این مستند هم تواقف شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه تبلیغات زیادی برای اکران این مستند انجام شده‌است، تاکید کرد: حال که زمان اکران مستند فرا رسیده کارگردان این اثر از حضور در دانشگاه لرستان و اکران این مستند امتناع کرده و خواسته‌های نامعقولی مثل درخواست‌هایی مانند هزینه ایاب و ذهاب برای 5 نفر با هواپیما، دریافت هزینه بابت اکران  داشته‌اند. از طرفی هم از ما خواستند که تاریخ اکران را تغییر دهیم، در صورتی که ما پیرامون این مسائل قبلا توافق کرده بودیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار داشت: مسلما بی‌تدبیری‌هایی از این قبیل سبب رواج بدحجابی‌های موجود در جامعه است. اثری که تهیه‌کنندگان آن ادعای ارزشی بودن را دارند نباید پولی و دست نیافتنی شوند.

وی ضمن انتقاد شدید از نوع برخورد عوامل مستند «حجاب راه رستگاری» ادامه داد: ما هزینه‌های تشکل را به سختی فراهم می‌کنیم و این رفتار به ما زیان زد. مدیر تولید این مستند باید پرداخت کننده هزینه‌های صورت گرفته مانند هزینه‌های پذیرایی، اسکان، ایاب و ذهاب و غیره باشد.

بهمئی در خاتمه اظهار داشت: در سالی که به نام فرهنگ نامگذاری شده و در زمانی که حفظ عفاف و حجاب در کشور کمرنگ‌تر شده نباید با خواسته‌های نامعقول و درخواست پول‌های کلان از اثرگذاری در حوزه فرهنگ سر باز زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها