کد خبر: ۲۶۰۵۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۳

هر چند جاسم کرار در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال مدعی شده به زودی به ایران برمی گردد تا برای تیم قلعه نویی فوتبال بازی کند، اما با این وجود شایعاتی در خصوص عدم بازگشت او به تهران رسانه ای شده که هواداران را حسابی نگران کرده است. حالا افشارزاده، مدیر عامل استقلال با تکذیب این شایعات می گوید: کرار مشکل بزرگی نداشت و مشکل او مالیاتی نبود. او یک مشکل شخصی داشت که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل را حل کردیم.

وی در خصوص اینکه کرار شده اتومبیل خود را برای پرداخت مالیات 117 میلیون تومانی فروخته است، توضیح داد: کرار اصلا مشکل مالی نداشته و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زده است. اینکه گفته 117 میلیون تومان را برای خروج از کشور پرداخت کرده حرف درستی نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: کرار خیلی حرف‌ها می‌زند ولی موضوع این است که ما مشکل وی را حل کرده‌ایم. این مشکل به زمانی برگردد که در تبریز حضور داشت و با تلاشی که صورت گرفت این موضع رفع شده است.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود کرار دیگر به ایران برنخواهد گشت، تاکید کرد: به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد و به این موضوع فکر نمی‌کنیم که کرار به ایران بر نمی‌گردد. ما برایش خانه گرفته ایم. او اینجا زندگی می‌کند و پدر و مادرش در تهران هستند. چه دلیلی دارد که او به تهران بر نگردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها