کد خبر: ۲۶۱۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
بنده اصولا مخالف شکایت و اینگونه مسائل هستم امّا در ایام انتخابات و در دورانی که در وزارت کشور بودم؛ یکی از روزنامه ها ادعا کرده بود که وزارت کشور مبالغی انتخاباتی را به نماینده ها می دهد. از آنجا که این روزنامه علیه یک وزارتخانه شایعه سازی کرده بود و این خبر کذب به اصل انتخابات و نظام ضربه می زد، ما از این روزنامه در آن ایام شکایت کردیم امّا با اینکه بیش از دو سال از انتخابات می گذرد هنوز به شکایت ما رسیدگی نشده است.
تخریب مخالفان به هر شکل ممکن، یکی از آسیبهای جدی عموم جریانان و احزاب سیاسی در داخل کشور می باشد.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، برخی احزاب و گروههای سیاسی سعی دارند تا به هر قیمتی ولو انتشار اخبار و مطالب کذب و خلاف واقع، جایگاه رقیب خود را در جامعه متزلزل نمایند و این شیوه برای تعدادی از رسانه ها نیز بعضا با اهداف منفی مضاعفی از جمله؛ جذب مخاطب بیشتر در پی اتهام زنی و تیترهای به ظاهر افشاگرانه و برانگیختن حس کنجکاوی برخی مخاطبان، صورت می گیرد.

 مهندس صادق محصولی، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی و وزیر سابق دولتهای نهم و دهم در گفت و گو با خبرنگار " بی باک " پیرامون انتشار برخی شایعات درباره مباحث مالی و اقتصادی خود گفت: اسلام همواره به تولید ثروت توجه داشته و آنرا تائید و تاکید می کند. امّا مشروط به اینکه از راه حلال باشد و در راه صحیح هزینه شود.

وی همچنین گفت: شایعات بی اساسی که علیه بنده در زمینه های اقتصادی و مالی مطرح می شود را آقای احمدی نژاد در تلویزیون پاسخ دادند و همان جا اعلام کردند که اگر کسی سندی بر تخلافات محصولی دارد، بیارد امّا عده ای نه تنها هیچ سندی را ارائه ندادند بلکه برای بهره برداریهای سیاسی خود اصرار به تکرار چنین مطالب کذبی دارند.

ایشان افزود: به هر حال اگر مخالفان جبهه پایداری یک سند درباره تخلفات ادعایی شان علیه بنده داشتند، شک نکنید که در بوق و کرنا می کردند امّا اینکه به جای ارائه سند، تنها شانتاژ رسانه ای براه می اندازد ، نشان از رفتار غیراخلاقی و سیاسی بودن ادعاهایشان می باشد.

وزیر سابق کشور درباره علت عدم شکایت از کسانیکه مروج چنین شایعات خلاف واقعی هستند، اظهار داشت: بنده اصولا مخالف شکایت و اینگونه مسائل هستم امّا در ایام انتخابات و در دورانی که در وزارت کشور بودم؛ یکی از روزنامه ها ادعا کرده بود که وزارت کشور مبالغی انتخاباتی را به نماینده ها می دهد. از آنجا که این روزنامه علیه یک وزارتخانه شایعه سازی کرده بود و این خبر کذب به اصل انتخابات و نظام ضربه می زد، ما از این روزنامه در آن ایام شکایت کردیم امّا با اینکه بیش از دو سال از انتخابات می گذرد هنوز به شکایت ما رسیدگی نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها