کد خبر: ۲۶۱۷۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
فرشاد پيوس گلزن افسانه اي پرسپوليس و سرمربي فعلي خونه به خونه بابل ديروز در چارچوب رقابت هاي جام حذفي مقابل پديده مشهد تن به شکست داد، هر چند که به شدت از عملکرد شاگردانش راضي به نظر مي‌ رسد.
پیوس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد این مسابقه گفت: ما واقعا خوب بازی کردیم و خیلی حیف شد که اینچنین از گردونه رقابت ها خارج شدیم. داوری به شدت تاثیرگذار بود، خطایی که روی گلر ما گرفته نشد و دو خطایی که به تیم پدیده داده شد تا آنها با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسند.

پیوس ادامه داد: تیم ما یک سروگردن بالاتر از پدیده بازی کرد، بچه های ما داخل زمین با جان و دل بازی کردند، حریف را می‌ شناختیم و نقاط قوت پدیده را که حمله از جناحین بود به خوبی مهار کردیم. در کل بازی ای ارائه دادیم که تمام کارشناسان اذعان داشتند حق ما شکست نبود. فوتبالی که یک سروگردن بالاتر بود و کاملا نوین و به روز اجرا شد.

پیوس در مورد اینکه آیا شخصا بازی را دیده و از روی فیلم مسابقه اشتباهات داوری را رصد کرده افزود: بله من های لایت های مسابقه را از "ورزش سه" نگاه کردم و کاملا مشخص بود که داوری دچار اشتباه شده است. اشتباهات به حدی بود که خود داور به نظر می‌ رسید متوجه آن شده و به نوعی در پایان مسابقه به آنها اذعان داشت.

گلزن سابق پرسپولیس و فوتبال ملی ایران ادامه داد: در هر حال حق ما شکست نبود اما این اتفاق اما ما نباید ناامید شویم، حالا تمام تلاش ما صعود از رقابت های لیگ دسته دوم است. ما در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر هستیم و چهارشنبه هفته جاری با تیم اسماعیل هلالی بازی می‌ کنیم. تمام تلاش ما این است که به عنوان یکی از نماینده های مازندران در لیگ‌برتر حاضر شویم. هر چند که روی جام حذفی هم حساب ویژه ای بازی کرده بودیم که داور حق ما را خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها