أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
آبي هاي لندن امشب در سومين ديدارشان در ليگ قهرمانان، مقابل تيم کم نام و نشان مايبور قرار مي گيرند.

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو از دو دیدار قبلی شان، یک تساوی و یک پیروزی کسب کردند و امشب به دنبال رسیدن به یک سه امتیاز دیگر هستند.

چلسی
آبی ها در حالی پای به این دیدار می گذارند که در آخرین دیدارشان در لیگ برتر توانستند مقابل کریستال پالاس به پیروزی 2-1 دست پیدا کنند و به صدرنشینی مقتدرانه شان در این رقابت ها ادامه بدهند؛ هرچند نمایش شان دراین دیدار چندان درخشان نبود. چلسی مانند دیدار مقابل پالاس، در دیدار امروز هم دیگو کاستا را در اختیار نخواهد داشت. ستاره اسپانیایی که در 7 دیدار در لیگ برتر، 9 گل برای تیمش به ثمر رساند، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، شرایط بازی کردن را ندارد. احتمالا امشب هم لوئیک رمی از ابتدا به میدان خواهد رفت؛ مگر اینکه مورینیو بخواهد به دیدیه دروگبا فرصت بازی بدهد.
چلسی در ابتدای هفته آینده در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد قرار خواهد گرفت و مطمئنا مورینیو باید نیم نگاهی هم به آن دیدار حساس داشته باشد.


ماریبور

قهرمان فصل گذشته لیگ اسلوونی، این فصل شرایط چندان مساعدی ندارد و با تنها یک پیروزی در 4 دیدار اخیر، به رتبه سوم جدول سقوط کردند. آنها این هفته در خانه مقابل سلیه 2-1 شکست خوردند و اکنون برای بازگشت اعتماد به نفس شان، به یک نتیجه خوب مقابل چلسی نیاز دارند؛ نتیجه ای که کسب آن در استمفوردبریج اصلا آسان نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها