أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۵۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۰
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان بیانیه اتحادیه عرب در قبال تحولات سوریه را موجب پیچیده‌تر شدن وضعیت این کشور خواند.
به گزارش ایسنا رامین مهمان‌پرست ـ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ـ در پاسخ به سوالی درباره اقدام اتحادیه عرب در تعلیق عضویت سوریه در این اتحادیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر لزوم توجه به روند تحولات کشورهای مختلف منطقه و اتخاذ نکردن مواضع و سیاست دوگانه و ممانعت از مداخله خارجی بر این باور است که بیانیه اتحادیه عرب در قبال تحولات سوریه نه تنها کمکی به حل مساله نمی‌کند بلکه وضعیت را پیچیده‌تر خواهد کرد.

او ادامه داد: از این رو لازم است اقدامات مقتضی در راستای تداوم آرامش و ثبات، در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های گفت‌وگو انجام شود.

مهمان‌پرست افزود: صدور بیانیه اتحادیه عرب هم‌زمان با تلاش نیروهای فرامنطقه‌یی به منظور مداخله در امور داخلی سوریه قابل تامل بوده، در حالی که ایجاد زمینه لازم برای موفقیت طرح اصلاحات از سوی رییس‌جمهور سوریه و مردم این کشور و مقابله با مداخلات خارجی در سطح منطقه‌یی ضروری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها