کد خبر: ۲۶۶۵۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۳

9 آبان ماه 1393

موافقت هیئت‌ رئیسه‌ سازمان‌ لیگ با تغییر تاریخ‌ دربی

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تغییر تاریخ دربی پایتخت عنوان کرد: تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر به عهده کمیته مسابقات است و آنها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند اما در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ با تغییر تاریخ دیدار استقلال و پرسپولیس موافقت شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: باشگاه استقلال به این دلیل که تیم ملی باید در تاریخ 27 آبان‌ماه به مصاف کره‌جنوبی برود و تعدادی از بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند، درخواست کرده به جای اینکه در تاریخ 30 آبان در بازی سنگین با پرسپولیس شرکت کنند، مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی به میدان بروند. بحث لغو این بازی هم در میان بود، اما به این دلیل که تقویم بازی‌های لیگ و جام حذفی قابل تغییر نیست و اگر دیداری لغو شود تاریخی برای جایگزینی نداریم، نمی‌توانیم دربی را لغو کنیم.

دبیر سازمان لیگ تأکید کرد: پیشنهاد شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس در تاریخ 30 آبان‌ماه بازی خود را در جام حذفی انجام دهند و یک هفته بعد یعنی 7 آذرماه دربی برگزار شود. هیئت رئیسه با این موضوع موافقت ضمنی کرده اما هنوز چیزی قطعی نیست، چراکه بقیه هماهنگی‌ها را مسئول برگزاری مسابقات باید انجام دهد و از روز شنبه بهروان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

10 آبان ماه 1393

تعوق دربی قطعی نیست

اگر چه هیات رئیسه سازمان لیگ صراحتا تصمیم گرفت که دربی به تعویق نخواهد افتاد، اما مصاحبه های علی کفاشیان و علی کاظمی رئیس فدراسیون و دبیر سازمان لیگ رنگ و بوی دیگری داشت. مصاحبه هایی که به نوعی تعویق بازی دربی را محتمل تلقی کردند.

غلامرضا بهروان در مورد خبر تعویق یک هفته ای دربی بیان کرد: بعدازظهر امروز جلسه ای را با مسوولان دو باشگاه برگزار خواهیم کرد. اگر نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال موافقت کنند که تا قبل از دربی در جام‌حذفی به میدان بروند یعنی استقلال برای رویارویی با ذوب‌آهن به اصفهان برود و پرسپولیس برای مصاف با گل گهر راهی سیرجان شود، ما هم با تعویق یک هفته ای دیدار بزرگ پایتخت موافق کرده و دربی را به جای 30 آبان، در تاریخ 7 آذر برگزار خواهیم کرد. در غیر این صورت دربی در همان تاریخ 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

10 آبان ماه 1393

بهروان: احتمال تعویق دربی وجود دارد

احتمال به تعویق افتادن دربی تیم های استقلال و پرسپولیس زیاد است.

قرار است برنامه این بازی طی امروز و فردا از طریق سازمان لیگ اعلام شود اما احتمال به تعویق افتادن این بازی زیاد است. این احتمال وجود دارد که این بازی یک هفته عقب بیفتد. بهروان در این زمینه گفت: اکنون نمی‌توانم قطعی بگویم چون خودمان درخواست کننده بودیم ولی امروز و فردا این خبر رسما اعلام می‌شود.

10 آبان ماه 1393

مخالفت پرسپولیسی‎ها با تعویق دربی

حمید درخشان و دیگر مسوولان باشگاه پرسپولیس بارها و بارها اعلام کرده بودند که با به تعویق افتادن دربی مخالف اند. این در حالی است که بهروان رئیس سازمان لیگ اعلام کرده به که احتمال زیاد دربی یک هفته عقب خواهد افتاد.

اگرچه تاکنون پرسپولیسی ها در این خصوص موضع گیری رسمی ای را اعلام نکرده اند اما بدون شک با به تعویق افتادن دربی مخالف بوده و طی چند روز آینده مخالفت خود را با برنامه ریزی سازمان لیگ درباره عقب افتادن دربی اعلام خواهند کرد.

10 آبان ماه 1393

شما چه فکر می کنید؟

به نظر ما که دربی یک هفته دیرتر برگزار می شود، آن هم با پخش تلویزیونی وسیع !!!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها