کد خبر: ۲۶۷۶۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
یک گروه کوهنوردی اعزامی از شهرکرد که در کوه‌های این شهر گرفتار برف شده بودند، نجات یافتند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایران،  در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر گرفتار شدن یک گروه کوهنوردی در برف و یخبندان یکی از کوه‌های شهر سمیرم، بلافاصله اکیپی از مأموران پاسگاه انتظامی چهارراه به همراه نیروهای مردمی به محل اعزام شدند. در این عملیات سرانجام پس از چند ساعت جست‌وجو در تاریکی شب سرانجام اعضای گروه کوهنوردی گرفتار در کوهستان، شناسایی شده و همگی آنها به صورت صحیح و سالم نجات یافتند.


سرهنگ «محمدهادی صادقی» فرمانده پلیس سمیرم گفت: این گروه کوهنوردی که در قالب دو مینی بوس از استان چهارمحال و بختیاری عزیمت کرده بودند در منطقه تفریحگاهی تخت سلیمان روستای آب ملخ به علت ریزش شدید برف و باران هر دو خودروی آنها در گل فرو رفته و قادر به ادامه مسیر نبودند.


وی افزود: از زمان اعلام موضوع، مأموران پاسگاه پلیسی چهارراه به کمک اهالی محل و با استفاده از یک تراکتور به امدادرسانی برای گروه کوهنوردی شتافتند و سرانجام پس از چند ساعت جست‌وجو در تاریکی شب اعضای گروه را در یکی از جاده‌های کوهستانی و صعب العبور شناسایی کرده و آنها را نجات دادند. این مقام پلیسی با بیان اینکه همه اعضای گروه در سلامتی کامل به سر می‌برند، اظهار داشت: کوهنوردان در مسجد روستای آب ملخ اسکان داده شدند و مراحل امدادرسانی و خدماتی برای آنان انجام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها