أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۷۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۰
علی اکبر صالحی دقایقی پیش با حضور در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان، صبح امروز پنج شنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما به صورت خصوصی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش در این سفر که رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه و شماری از معاونان این وزارتخانه صالحی را همراهی می کنند، وزیر امور خارجه با شماری از مراجع تقلید دیدار خواهد کرد.

علی اکبر صالحی دقایقی پیش با حضور در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین عصر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

بنا به گفته برخی از مسؤولان نمایندگی وزارت امور خارجه دفتر قم، علی اکبر صالحی در این سفر با دیگر مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با مسؤولان جامعه المصطفی العالمیه و خانواده های شهدا از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه در سفر به شهر مقدس قم است.

گفتنی است، پیش از این رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دیدار مقامات وزارت امور خارجه با مراجع تقلید و علما برای توضیح در خصوص حوادث بحرین خبر داده بود.
منبع: تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها