کد خبر: ۲۶۸۴۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
پيشکسوت پرسپوليس گفت: پيروزي در دربي کمک زيادي به پرسپوليس خواهد کرد تا در نيم فصل دوم کار خود را بهتر آغاز کند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمد پنجعلی مورد شرایط پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس دربی پایتخت را پیش رو دارد و پیروزی در این مسابقه می‌تواند خیلی به شرایط این تیم در نیم فصل دوم کمک کند. پرسپولیس با برتری در این بازی می‌تواند با روحیه خوبی حداقل برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

وی ادامه داد: در دیدار با گسترش فولاد می‌توانستیم پیروز شویم، شانس برد هم زیاد داشتیم، یک پنالتی هم خراب شد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص دربی عنوان کرد: پیش‌بینی این بازی بسیار سخت است، من دوست دارم که پرسپولیس پیروز شود البته حمایت هواداران در این بین بسیار مهم است، آنها باید با انگیزه بیایند و تیم خود را تشویق کنند، به نظر من باید کاری به نتایج گذشته نداشته و تنها به فکر پیروزی در دربی باشند.

پنجعلی در خصوص رفتار برخی بازیکنان و اینکه گفته می‌شود این تیم به مهدکودک تبدیل شده است، گفت: به نظرم بچه‌ها باید توجیه شوند، ما انتظار نداریم این حرکات در پرسپولیس دیده شوند، آنها باید الگو باشند و بدانند هر حرکتی که انجام می‌دهند در جامعه طبعات دارد، من اعتقاد دارم که باید پدرانه با آنها برخورد کرد، جریمه نقدی بیشترین تاثیر را در این خصوص دارد، وقتی در پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کنی باید بدانی که نباید هر رفتار و حرکتی را انجام دهی.

وی ادامه داد: شما ببینید همین پیام صادقیان چند سال می‌تواند تیم ملی را کمک کند، همینطور رضا حقیقی، البته این را هم باید در نظر بگیریم که این حرکات اگر در تیم دیگری صورت می‌گرفت شاید تا این حد بازتاب نداشت.

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باید تقویت شود، در هر پست باید یک بازیکن جذب شود تا نیم فصل دوم را با نتایج بهتری پشت سر بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها