کد خبر: ۲۶۹۳۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
۲۰مین نمایشگاه مطبوعات(۱۳)/در گفتگو با معاون رییس جمهور:
شهيندخت مولاوردي معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده الگوی رفتاری معاونت زنان در بحث جمعیت را فرمان رهبری دانست و افزود: سیاست های کلی نظام در حوزه جمعیت در 14 بند ابلاغ شده است که این برای ما در حکم قانون است و ما مفاد تحقق این 14 ماده را بررسی و طراحی کرده و سیاست های خود را منطبق بر آن تنظیم نموده ایم.
شهيندخت مولاوردي معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 ضمن تاکید بر مواضع رهبر انقلاب در حوزه خانواده گفت: رهبر انقلاب رهنمودهای دقیقی را در حوزه زنان و خانواده در سالهای گذشته و هم اکنون داشته اند، سخنانی که نشانگر دقت و اشراف ایشان بر مسایل این حوزه است؛ ما نیز تلاش داریم تا در معاونت زنان ریاست جمهوری برای اجرایی شدن مطالبات ایشان برنامه ریزی نموده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

معاون امور زنان حسن روحانی در مورد مهمترین مطالبه این روزهای رهبری نیز گفت: یکی بحث جایگاه و کرامت زنان در خانواده و اجتماع، دیگری بحث جمعیت و قوام خانواده از مهترین مطالبات ایشان بوده است که برای بسیاری از آنها اقدامات خوبی در معاونت انجام خواهد شد.



وی الگوی رفتاری معاونت زنان در بحث جمعیت را فرمان رهبری دانست و افزود: سیاست های کلی نظام در حوزه جمعیت در 14 بند ابلاغ شده است که این برای ما در حکم قانون است و ما مفاد تحقق این 14 ماده را بررسی و طراحی کرده و سیاست های خود را منطبق بر آن تنظیم نموده ایم.

مولاوردی بحث زنان و خانواده را از مهترین دغدغه های جامعه امروز دانست و گفت: جامعه امروز ما نیازمند برخی بازتعریف ها در حوزه اجتماعی است، متاسفانه امروز جایگاه زن، تعریف خانواده، فرزندآوری و مسایلی این چنینی با آنچه مطلوب جامعه ماست، تفاوت زیادی دارد که نیاز است یک بازنگری و اصلاح در آنها ایجاد شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها