کد خبر: ۲۶۹۴۸۷
زمان انتشار: ۰۴:۵۰     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
چهارمین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل کره جنوبی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور تمامی نفرات برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چهارمین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی از ساعت 10:30 امروز (چهارشنبه) در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

* در تمرین امروز با اضافه شدن علیرضا حقیقی، علیرضا جهانبخش، جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد ترکیب 24 نفره بازیکنان کامل شد. پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش صحبت ابتدایی کوتاهی با بازیکنان داشت و پس از آن بازیکنان با استفاده از توپ‌های کوچک و حرکت در عرض زمین به گرم‌کردن پرداختند.

* کی‌روش بازیکنان را به چند گروه کوچک تقسیم کرد و با قرار دادن دروازه‌های گل کوچک در نیمی از زمین و همچنین قرار دادن موانع از بازیکنان خواست تا پاسکاری در فضای کوچک را تمرین کرده و شرایط بازی تحت‌فشار را تجربه کنند.

* در ادامه سرمربی تیم ملی بازیکنان را به دو تیم نارنجی و سبز تقسیم کرد و آنها به بازی درون‌تیمی پرداختند. همزمان با تمرین دیگر بازیکنان هاشم بیک‌زاده به صورت جداگانه با میکو، مربی بدنساز تیم تمرین کرد. بیک‌زاده امروز کار با توپ را آغاز کرد و زیر نظر میکو به ارسال پاس‌های بلند و حرکت با توپ از میان موانع پرداخت.

* کارلوس کی‌روش در تمرین امروز از بازیکنان خواست که دقت ویژه‌ای در انجام وظایف محوله داشته باشند. در زمان بازی درون‌تیمی با توجه به حضور سه دروازه‌بان به تناوب دروازه‌بان‌های تیم ایران جای خود را با یکدیگر تعویض می‌کردند و گاسپار بازی آنها را زیر نظر داشت.

* هاشم بیک‌زاده در مورد وضعیتش اظهار داشت:‌ امروز کار با توپ را آغاز کردم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم که از فردا بتوانم در تمرینات تیمی شرکت کنم.

* علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در خصوص وضعیت هاشم بیک‌زاده اظهار داشت: هاشم صددرصد آماده است اما اینکه چه زمانی در تمرینات شرکت کند با نظر کارلوس کی‌روش است.

* اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال هم امروز به خبرنگاران و هواداران فوتبال پیغام داد که برای دیدار تیم ملی با کره جنوبی به ورزشگاه بیایند تا تیم ایران بازی درخشانی را مقابل کره انجام دهند.

* بخش عمده تمرین امروز تیم ملی فوتبال درون‌تیمی بود.

* نزدیک به 50 نفر برای تماشای تمرین تیم ملی در کمپ تیم ملی حضور داشتند که تعدادی از آنها اعضای یک مدرسه فوتبال و گروه دیگر شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی دروازه‌بانی فیفا بودند. همچنین مسلم مسی‌گر بازیکن تیم فوتبال ساحلی ایران هم تماشاگران امروز تیم ملی بود.

* تیموریان که مصدومیتی کهنه در ناحیه دست دارد، برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی دوباره امروز به دست خود آتل بسته بود.

* در بخشی از تمرین محسن فروزان توپی را ارسال کرد که به سر سرگردانی برخورد کرد. برخورد توپ به سر گردانی واکنش کی‌روش را به دنبال داشت و از بازیکنان خواست در تمرین مراقب هم باشند. 

* جواد نکونام، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در پایان تمرین امروز به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها