کد خبر: ۲۶۹۵۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
مجله معتبر فرانس فوتبال عکس صفحه اول آخرين شماره خود را به رافائل واران، مدافع رئال مادريد اختصاص داده و مصاحبه مفصلي نيز با اين بازيکن ترتيب داده است.

به گزارش "ورزش سه"، واران در این مصاحبه در مورد سه سال قبل و زمانیکه پیشنهاد رئال مادرید را دریافت کرد چنین گفت:" یادم می آید که در حال درس خواندن برای گرفتن مدرک دیپلمم بودم که تلفنم زنگ خورد. یک درصد هم فکر نمی کردم که از طرف رئال ماردید با من تماس گرفته باشند. صحبت که تمام شد، ذوق زده بودم. مادرم به من گفت که این بزرگترین اتفاق تمام زندگی من خواهد بود.

18 سال بیشتر نداشتم و هضم این پیشنهاد برایم مشکل بود.نمی دانستم که چگونه باید این وضعیت را مدیریت کنم. کمی دیرتر بازهم تلفنم زنگ خورد.پشت خط زیدان بود. خیلی خسته بودم و پس از چند کلمه از او خواستم که کمی دیرتر به من زنگ بزند و گوشی را قطع کردم. وقتی برادرم از جریان مطلع شد به من گفت که مگر دیوانه شده ای که از زیدان چنین چیزی خواستی؟ خداراشکر که زیدان دیرتر با من تماس گرفت و کلی صحبت کردیم. پس از آن، از خجالت مدتی با او صحبت نمی کردم."



واران در مورد اولین جلسه تمرینی با رئال گفت:" در اولین جلسه، زیدان مرتب توپ های بلند برای من می فرستاد. او می خواست نحوه کنترل توپ من را ببیند. در آن جلسه بود که با چشم های خودم دیدم که زیدان به شکل فوق العاده ای توپ ها را کنترل می کند. از او خیلی چیزها یاد گرفتم."

مدافع جوان فرانسوی رئال در مورد سه سالی که در این تیم حضور دارد گفت:" در این سه سال تقریبا به همه جام های موجود رسیده ام.حضور در رئال باورنکردنی است. وقتی می خواستم برای امضای قرارداد به مادرید بیایم، هنوز نمی دانستم که چه اتفاقی قرار است در زندگی ورزشی من رخ دهد. ولی وقتی در فرودگاه باراخاس دیدم که 60 خبرنگار منتظر من هستند، بلافاصله متوجه شدم که تغییری اساسی در زندگی من اتفاق افتاده است.

با 18 سال سن، احساس فشار زیادی می کردم. حضور در تمرین رئال با آن همه ستاره هم اعتماد به نفس زیادی می خواست. فشار و توقعات رسانه ها را نیز اضافه کنید. اما خوشبختانه همه چیز در این مدت به خوبی پیش رفته است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها