کد خبر: ۲۶۹۷۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
هافبک ـ مهاجم پرسپولیس گفت: «استقلال 11 ملی‌پوش هم داشته باشد دربی مال ماست.»

به گزارش پایگاه 598، هادی نوروزی که به همراه حمید علی‌عسگر بیشترین تعداد بازی را در دربی های پایتخت دارد، بسیار به پیروزی پرسپولیس در این دیدار خوشبین است.

 

نوروزی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: «همه چیز خوب است، تمرینات خوب و پرفشاری را در دو نوبت صبح و عصر در این هفته انجام دادیم و از هر جهت در حال آماده سازی هستیم تا در یک بازی مهم و حیثیتی بهترین نتیجه را کسب کنیم.»

 

او در مورد صحبت هایی که حمید درخشان در جلسه تمرینی دیروز با سرخپوشان انجام داد چنین گفت: «یکسری صحبت ها انجام شد که هم در مورد مسائل فنی بود و هم در مورد مسائل انضباطی. به هر حال یک گپ و گفت خودمانی بین سرمربی و بچه ها بود و مساله خاصی نبود که بخواهد به رسانه ها درز پیدا کند.»

 

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چند بازی است با درد بازی می‌ کند اما به رغم دردی که دارد در بازی با گسترش فولاد دو پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد گفت: «چند سال است که این درد همراه من است، هم از ناحیه کشاله و هم از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌ کنم اما مشکلی ندارم و این مساله باعث نمی‌ شود که به تیمم کمک نکنم. همانطور همه که شما گفتید در بازی قبلی دو پاس گل دادم که البته این با تلاش بقیه بچه ها به ثمر نشست هر چند که خیلی حیف شد به خاطر از دست رفتن تمرکزمان و غرور بیجایی که وجودمان را فراگرفت بازی به تساوی رسید.»

 

نوروزی در مورد دیدار دربی و اینکه آیا چهارمین گل را در این دربی به ثمر خواهد رساند یا نه بیان کرد: «مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌ کنم تا گل چهارم را بزنم. به هر حال یک فاصله ای بین گل سوم و چهارم افتاده که روز دوم آذر سعی می‌ کنم این فاصله تمام شود. من خیلی امیدوار و خوشبینم و مطمئنم که پرسپولیس هم می‌ برد و هم من گل می‌زنم.»

 

او در واکنش به تعداد ملی‌پوشان بالای استقلال (6 ملی‌پوش ایرانی و 2 ملی‌پوش خارجی) و اینکه همین شرایط بازی را برای پرسپولیسی ها سخت خواهد کرد یا نه توضیح داد: «این بازی اصلا ربطی به این ندارد که آنها یا ما چند ملی‌پوش داشته باشیم. مهم میل به پیروزی و مسائل روحی روانی است که حرف اول را می‌ زند، ما در حال حاضر از لحاظ شرایط روحی و تاکتیکی جلوتر از استقلال هستیم. ما چند بازی است که بسیار باحوصله و تاکتیکی بازی می‌ کنیم و مطمئنا اگر همان بازی ای که در نیمه اول بازی با گسترش فولاد ارائه دادیم را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم، پیروز دربی خواهیم بود. شک کنید استقلال یازده ملی‌پوش هم داشته باشد، ما برنده بازی هستیم.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها