کد خبر: ۲۷۰۱۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۳

هر چقدر هم که برای کشتن حساسیت‌های دربی تلاش کنیم، باز به قول علیرضا نورمحمدی این بازی آنقدر حساس هست که پرسپولیس و استقلال پیش از هر چیز به نباختن‌شان فکر کنند. نورمحمدی دراین‌باره می‌گوید: «دربی برای بازیکنان، مربیان و هواداران دو تیم یک بازی خاص و حیثیتی است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم‌شان بهترین عملکرد را داشته باشد. هر چقدر هم بگویند کری نخوانید، این بازی به قدری حساس است که می‌توانم بگویم اولین هدف دو تیم نباختن است. شکست در دربی تبعات منفی دارد و هواداران دو تیم نمی‌توانند باخت در این مسابقه را تحمل کنند. این بازی معمولا حساس است و به همین دلیل کیفیت خوبی ندارد اما من امیدوارم این بار بازی جذابی را شاهد باشیم.»

خیلی‌ها شانس پیروزی در دربی پیش‌رو را به استقلال داده‌اند اما مدافع پرسپولیس دقیقا برعکس آنها فکر می‌کند و می‌گوید: «بعضی‌ها شاید فقط به جدول نگاه می‌کنند که می‌گویند استقلال برنده است اما داستان این بازی فرق دارد. نسبت به استقلال، فشار روی تیم ما کمتر است و این موضوع می‌تواند به سود پرسپولیس باشد. ضمن اینکه نتیجه چنین بازی حساسی اصلا قابل پیش‌بینی نیست. همه ما فقط برای بردن دربی بازی خواهیم کرد و هدفی جز این نداریم.»

به غیبت جاسم کرار هم نورمحمدی اینطور واکنش نشان می‌دهد: «هر بازیکنی برای تیمش تأثیرگذار است. ما هم از ابتدای فصل خیلی‌ها را در اختیار نداشتیم، خصوصا در فاز تهاجمی که دچار مشکل شدیم. نباید خیال کنیم در غیاب کرار کار آسانی داریم، چون استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها