کد خبر: ۲۷۰۸۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج "۲۲ میلیون" عضو دارد، گفت: ۲ هزار گردان رزمی بسیج امروز نه ننها تجاوز بلکه فکر تجاوز را هم از دشمنان گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز دوشنبه با حضور در یک نشست خبری ، طی سخنانی گفت: امروز بسیج در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: 2 هزار گردان رزمی بسیج امروز نه تنها تجاوز بلکه فکر تجاوز را هم از دشمنان گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دوره تمرین جنگ نرم برای بسیجیان پایان یافته و ان شا الله بسیجیان آماده‌اند در جنگ نرم با دشمن حماسه‌ای به عظمت دفاع مقدس بیافرینند.

سردار نقدی با بیان اینکه شعار امسالِ هفته بسیج، "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" خواهد بود، گفت: بسیج حضور گسترده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، امر به معروف و سازندگی دارد. امر به معروف و نهی از منکر وظیفه قرآنی بسیج است و از سال گذشته آموزش‌های گسترده‌ای را در این زمینه شروع کرده‌ایم و بسیجیان آموزش‌ها دیده‌اند.

وی همچنین از اجتماع میلیونی بسیجیان در سراسر کشور در روز 5 آذر خبر داد و در ادامه گفت:‌ جشنواره مالک اشتر نیز با حضور 1000 اسوه بسیجی و سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح روز اول آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: 22 میلیون عضو بسیجی تشکیلاتی پادرکاب، مجموعه بی‌نظیر بسیج را در دنیا تشکیل می‌دهند. افتتاح شبکه ملی اطلاع‌رسانی بسیج با عنوان شبکه شتاب، 5 آذر افتتاح می‌شود؛ این شبکه فارغ از اینترنت است.

سردار نقدی ادامه داد: رزمایش های گردان‌های بیت‌المقدس در تنگه هرمز برگزار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه تصورات نادرستی از امر به معروف حتی در برخی رسانه‌های داخلی بوجود آمده اما امر به معروف خشونت نیست بلکه محبت و عشق ورزیدن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تاکنون هیئت مذاکره کننده عزت ما را حفظ کرده‌اند و انتظار داریم این مسیر حفظ شود.

سردار نقدی با تاکید بر اتکا بر توان داخلی گفت: ما در تولید بنزین خودکفا شدیم، هرچند عده‌ای در داخل ناآگاهانه آلوده بودن بنزین را به داخل ربط دادند و این درست نبود، بنابراین ما آماده کمک به کشورهای همسایه و دوست در تولید برخی کالاها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اگر می‌گویند پهپاد آرکیو170 ایرانی نمایشی است، می‌توانند شیطنت کنند تا ببیند پهپاد آرکیو ایرانی سراغ‌شان می‌رود و شلیک می‌کند، تا باورشان شود پروازش نمایشی نبود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: درخصوص وزیر پیشنهادی علوم، تشکل‌ها دانشجویی بسیج اظهار نظر می‌کنند و ما وارد جزئیات نمی‌شویم چرا که تشکل‌ها بدنه مردمی بسیج هستند و آزادند که حرف بزنند ولی در مجموع تصمیم قطعی با نمایندگان است.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه مرکز فرماندهی داعش در عراق، سفارت آمریکا در بغداد است، گفت: بسیجیان دوست دارند آنجا بروند اما نیازی به حضور نظامی ایران در آنجا نیست، مردم عراق پای کار هستند و پیروز نهایی خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها