يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۱۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
گزارشی از نفوذ یک دانشگاه خانوادگی؛
طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تلاش شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس به نتیجه رسید. در این میان البته حجت الاسلام حمید رسایی از برخی کارشکنی ها و از بین بردن اسناد توسط دانشگاه آزاد پرده برداشت / اما نکته ای قابل توجه است آن است که حجت الاسلام رسایی، مجلس را ناتوان از برخورد با مفسیدن دانشگاه آزاد میداند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تلاش شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس به نتیجه رسید. در این میان البته حجت الاسلام حمید رسایی از برخی کارشکنی ها و از بین بردن اسناد توسط دانشگاه آزاد پرده برداشت. به هر حال آنچه منتشر شد، حکایت از وجود یک فساد مالی گسترده در مجموعه دانشگاه آزاد دارد.

اما نکته ای قابل توجه است آن است که حجت الاسلام رسایی، مجلس را ناتوان از برخورد با مفسیدن دانشگاه آزاد میداند و معتقد است: متاسفانه برخی از نمایندگان به نوعی وامدار دانشگاه آزادند! البته نه به این معنا که برای خودشان چیزی خواسته اند، نه! آقای جاسبی هفته ای یک روز می آمد مجلس و در رستوران روی یک میزخاص می نشست، بسیاری از نمایندگان نیز میرفتند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح میکردند –خب مردم به نمایندگان مراجعه میکنند و آنها نیز مجبورند پیگیر درخواست هایشان باشند- اما آقای جاسبی چه میکرد؟ تمام این درخواست ها را دسته بندی و نگه داری میکرد، در واقع ساختاری چیده بود که همه آرام آرام وامدار دانشگاه آزاد شوند و الان این اتفاق متاسفانه افتاد است. به همین خاطر نمیتوان امید داشت که این مجلس بتواند حرکت جدی در برخورد با فساد دانشگاه آزاد داشته باشد.

پایگاه 598 در ادامه فهرستی از نمایندگان را منتشر میکند که تحصیل یا تدریس ایشان در دانشگاه آزاد است و البته این بدان معنا نیست که ایشان در مقابل با فساد دانشگاه کوتاهی میکنند، بلکه بدان معناست که تلاش دانشگاه آزاد برای نفوذ در نمایندگان تا چه میزان بوده و این به غیر از بسیاری از نمایندگانی است که برای رفع مشکلات موکلینشان به آقای جاسبی مراجعه می نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۷
۲
بالاخره همه نمایندگان مجلس در جایی درس خوانده اند . پنجاه نفر در واحدهای دانشگاه آزاد و تعدادی هم در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم و حتی برخی در خارج تحصیل کرده اند . برخی هم در حوزه های علمیه درس خوانده اند . این دلیل نمیشود که بگوییم اینها نسبت به جایی که تحصیل کرده اند اغماض خواهند داشت . چرا نمیگویید که اینها درباره جایی که تحصیل کرده اند آگاهی بیشتری دارند و با چشمان بازتر و آگاهانه تر نظر میدهند ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
اما کسی که در دانشگاه آزاد درس میدهد و یا با شرایط ویزه درس میخواند نمیتواند برعلیه دانشگاه آزاد اقدام کند. چون با یک تلفن جاسبی برکنار و محروم میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
رطب خورده امپراتور . چون منع رطب كند ؟!!!

ههههههههههههههه
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۲
۳
لابی جاسبی را در حد وزارت خانه ببینید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۲
۱۳
مرگ بر شما
درورد بر هاشمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
کدوم هاشمی منظورته اون عالیجناب یا یکی دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مرگ بر دزدان بيت المال
از امپراتور تا همه ...
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
۰
۱
سلام واقعا که چی این مطلب میزنید؟؟؟ خب نمایندست یک جایی درس خونده ملاک این نیست که وامدار اونجاست و یا برای درخواست مردمی به رئیس دانشگاه مراجعه کرده یعنی وامدارش ده؟؟؟!!!! چقدر کوته فکرید بابا. هرچن تو دانشگاه بخور بخور زیاده ولی مدرک گرفتن و یا پیگیر مسائل مردم در دانشگاه آزاد بودن جرم نیست
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۳
۲
۰
چه کسی به تخلفات دانشگاه آزاد رسیدگی میکند؟ جناب حضرت آقای حجت السلام و المسلمین ... هاشمی رفسنجانی...بقیه اسم را بلد نیستم! همون آقا رسیدگی می کند.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۵۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
محمد سقایی رو اشتباه نوشتید...ایشون از دانشگاه تیریز فارغ التحصیل شدند...خودتون هم نوشتین...اون دانشگاه ازاد سمنان چیه؟
پاسخ
العبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳
۱
۰
تازمانی که مافیای ثروت پشت دانشگاه آزاد باشد کسی جرعت نگاه چپ به این میراث موروثی آقایان راندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها