کد خبر: ۲۷۱۷۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
آقای هت‌تریک گفت: «علی دایی مربی خوبی بود و از این تغییرات شگفت‌زده شدم.»

به گزارش پایگاه 598، کمتر کسی از هواداران پرسپولیس فکر می‌کرد ایمون زاید در 28 دقیقه خاطره‌ای جاودان برای آنها بسازد. زمانی که دنیزلی دستور تعویض او را صادر کرد حتی علی کریمی به عنوان کاپیتان تیم در آن زمان به نزدیک‌ترین هم‌تیمی‌اش گفت:"اه، این چه تعویضی است!"

 

زننده آخرین گل در دربی خاطره‌انگیز 3-2 برای پرسپولیسی‌ها، اعتقاد دارد گلزنی در دربی را طلسم نکرده است. اما بازیکن ایرلندی پرسپولیس بهترین فرصت را برای گلزنی انتخاب کرد تا نامش برای همیشه در تاریخ این بازی حیثیتی ثبت کند.

 

مهاجم سابق پرسپولیس این روزها در لیگ ایرلند به درخشش مشغول است و امیدوار است روزی بتواند دوباره به تیم محبوبش برگردد.

 

در آستانه دربی 79 گفتگویی با ایمون زاید داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.

 

زاید در مورد شرایطش در لیگ ایرلند گفت: «از نظر بدنی صد در صد آماده هستم. در تیم روورز عضو هستم و به روزهای پایانی فصل ایرلند نزدیک شده‌ایم. در ماه جولای مصدوم شدم و باعث شد چند بازی را از دست بدهم اما پس از بهبودی آرنج دستم در 10 بازی 8 گل زدم و 5 پاس گل دادم.»

 

وی در ادامه گفت: «درست است که رنگ پیراهن تیمم در ایرلند همچنان قرمز است اما هیچ سرخی، قرمزی پیراهن پرسپولیس نمی‌شود.»

 

زاید درباره دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال می‌گوید: «هر وقت فرصتی شد دیدارهای پرسپولیس را تماشا کرده ام. نوسان چیزی است که پرسپولیس از آن رنج می‌برد. محمد نوری بازیکنی است که همان زمان یکی از بهترین‌های تیم ما بود و این روزها هم ستاره تیم است. به نظرم او می‌تواند گره بازی با استقلال را باز کند. در این فصل تراکتور تیم فوق‌العاده‌ای نشان داده و خطر جدی برای دیگر رقیبانش است.»

 

زاید در مورد تفاوت هواداری بین تیم جدیدش در ایرلند و پرسپولیس گفت: «اینجا هواداران خوبی داریم که هر هفته به خوبی تیم را تشویق می‌کنند و ما هم وظیفه داریم انتظارات آنها را برآورده کنیم اما هواداران پرسپولیس در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شوند، آنها به معنای واقعی دیوانه تیم خود هستند و این حس را درون زمین به بازیکنان منتقل می‌کنند.»

 

وی در ادامه گفت: «این حس خاص باعث می‌شود که همیشه امیدوار باشم روزی دوباره برای پرسپولیس و طرفدارانش بازی کنم و چقدر خوب است که بتوانم در نیم فصل دوم به ترکیب این تیم اضافه شوم.»

 

مهاجم سابق پرسپولیس برای اینکه نشان دهد از اخبار این تیم اطلاع کافی دارد، درباره تغییرات روی نیمکت این تیم هم حرف زد: «علی دایی مربی خوبی بود و از این تغییرات شگفت‌زده شدم. به هر حال نتایج پرسپولیس در این فصل آنچنان خوب نبود و به نظرم آنها نیاز به یک تمام کننده دارند. به نظرم درخشان با شناخت خوبی که از پرسپولیس دارد می‌تواند کمک زیادی کند. طرفداران از تیم یک چیز می‌خواهند و آن این است که پرسپولیس بهترین باشد. این خواسته را باید مربی به تیم تعمیم بدهد و به نظرم درخشان با توجه به اینکه بازیکن بزرگی در این تیم بوده کاملا به آن آشناست.»

 

زاید که زننده آخرین گل دربی بوده و بعد از او تمام بازی‌ها به تساوی بدون گل انجامید، درباره طلسم گل نزدن در این بازی گفت: «من اینطور فکر نمی‌کنم. شاید کمی ترس و بعد از آن استفاده نکردن از فرصت باعث چنین اتفاقی شده باشد. فوتبال یک بازی است و خیلی هم ساده است. در فوتبال طلسم معنا ندارد.»

 

وی در ادامه گفت: «از اینکه نامم به عنوان آخرین گلزن دربی گفته می‌شود حس دوگانه‌ای دارم. شاید بهتر این بود که هواداران از تماشای گل و لذت واقعی فوتبال در این دیدار سیراب شوند. برای گل زدن در دربی دو چیز لازم است. آرامش و هدف؛ این دو چیزی است که من از دو بار حضورم در این بازی تجربه کردم. البته فقط یک بار به من فرصت تقابل با استقلال داده شد.»

 

مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در پایان گفت: «خیلی دوست دارم فرصتی به من داده شود تا راه گلزنی به این تیم را نشان دهم و چهارمین و گل‌های بعدی‌ام به این تیم را به ثمر برسانم. برای هواداران پرسپولیس در این بازی بهترین آرزوها که همان برد است را دارم.»

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها