کد خبر: ۲۷۱۸۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
خاوير زانتي، نايب رئيس باشگاه اينتر عنوان کرد که بايد تمام تمرکزها روي ديدار دربي مقابل ميلان قرار بگيرد و همچنين به تلاش‌هاي والتر ماتزاري احترام گذاشته شود.

به گزارش پایگاه 598، دو تیم میلان و اینتر در دربی دلامادونینا روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند. اوایل هفته، والتر ماتزاری از نیمکت میلان اخراج شد و روبرتو مانچینی جایگزین او شد. زانتی عنوان کرد که بحث راجع به اخراج و جایگزینی باید به پایان برسد و تمرکز‌ها روی دربی باشد.

او گفت:" هفته ی زیبایی پیش رو داریم زیرا دربی حساس برگزار خواهد شد و در این بازی، همه می‌خواهند بازی کنند. زیباترین خاطره ی من از دربی، بازی چهل و پنجم و رکورد شکنی ام بود که دوستم، والتر ساموئل هم گلزنی کرد. در دربی بعدی، یک مربی جدید روی نیمکت می‌نشیند و روحیه و طرز تفکر جدیدی به تیم منتقل می‌شود. بردن چنین بازی‌هایی، از لحاظ روحی روانی کمک زیادی به ما می‌کند."

زانتی درباره مانچینی گفت:" من خوش شانس بودم که در اینتر او کاپیتان بودم و پیروزی‌های زیادی با هم کسب کردیم. او خیلی خوب کار کرد. حالا با همان روحیه ، وتجربه ی کار کردن در یک کشور دیگر بازگشته است. او به خانواده ی اینتر تعلق خاطر دارد و برای اهداف مشترکی خواهیم جنگید. حالا که مانچینی آمده، من هم بیشتر در کنار تیم خواهم بود؟ همیشه اینطور بوده ام، من همیشه در اختیار باشگاه هستم. حالا با بازیکنان رابطه ی نزدیک تری دارم ولی برای نقش هر کسی در تیم، احترام قائلم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها