کد خبر: ۲۷۲۷۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اين نتيجه‌اي که پرسپوليس مقابل استقلال کسب کرد فکر مي‌کنم آرامش نسبي به اردوي تيم باز مي‌‌گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محسن خلیلی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: تعویضی که در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها انجام دادند باعث شد که به خط حمله کمک شود و تیم جلوتر آمد. در این روزها وقتی بازیکن سرحال باشد به اعتقاد من باید بازی کند. گلی که محمد نوری زد نشان داد که او خیلی سرحال است.

وی در ادامه افزود: خطا رویطارمی که داور نگرفت 100درصد پنالتی بود. به اعتقاد من نیمه دوم پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد، اما در برخی مواقع اسیر حملات استقلال شده بود.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نویی به بازیکنان خود گفته بود نیمه اول تهاجمی‌تر بازی کنند.نکته مثبت این بازی سه گلی بود که در این بازی رد و بدل شد. به هر حال این گل‌ها در بازی حساس دربی باعث می‌شود تماشاچی‌ها بیشتر از فوتبال استقبال کنند. فکر می‌کنم پیروزی امروز به تیم پرسپولیس آرامش نسبی می‌دهد و در ادامه اردوهای پرسپولیس بهتر برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها