کد خبر: ۲۷۳۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بازنگری در همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی در دستور کار سه شنبه این کمیسیون قرار می گیرد.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل ازواحد مرکزی خبري  علاء الدین بروجردی در مصاحبه ي افزود: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نمایندگان دستگاه های ذیربط به ویژه وزارت امور خارجه وسازمان انرژی اتمی برگزار میشود.
وی با اشاره به شکست اهداف آمریکا در جلسه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشورمان تاکید کرد: هیچ اقدامی از طرف این آژانس ولو در قالب قطعنامه های شورای حکام نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را از اهداف فعالیت های صلح آمیز خود که حق مسلم ماست بازدارد.
بروجردی گفت: این قطعنامه هم مانند دیگر قطعنامه های شورای حکام چون مبتنی بر مقررات آژانس نیست بلکه بر اساس گزارش غیراصولی و سیاسی آمانو تصویب شده است که نه فقط تاثیری در ادامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ما نخواهد داشت بلکه با قاطعیت بیشتری به این فعالیت ها ادامه خواهیم داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در پی صدور گزارش خصمانه آمانو علیه کشورمان با اخطار به آژانس بین المللی انرژی اتمی ، روش کنونی آژانس را دشمنی و رونویسی دستورات رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست.
آقای لاریجانی در آغاز جلسه علنی مجلس بررسی مجدد نحوه همکاری ایران با آژانس را لازم دانست و از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواست با همکاری دیگر دستگاه ها بررسی خود را آغاز و نتیجه آن را ارائه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها