کد خبر: ۲۷۴۷۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
وينکو بگوويچ سرمربي مس رفسنجان موفق شده در 7 ديدار اول تيمش را بدون باخت پشت سر بگذارد و هم اکنون اين تيم در جدول آزادگان گروه ب، صدر نشين است. اما بگويچ فکر مي کند که هنوز خيلي زود است که به حضور در ليگ برتر فکر کند.
بگویچ در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: من خیلی خوشحالم که می بینم مردم رفسنجان از نتایج خوب این تیم به وجد آمدند و مس را حمایت می کنند.

7 بازی بدون باخت

ما تلاش می کنیم تا بتوانیم با تیم مس رفسنجان نتایج خوبی به دست بیاوریم. در 7 بازی گذشته ما بدون شکست و تنها با دو گل خورده موفق شدیم در صدر جدول گروه ب آزادگان قرار بگیریم. در فصل گذشته این تیم در فصل گذشته در لیگ یک پنجم شد و موفق شده اما حالا ، بدون حتی یک باخت، صدر نشین شود.

بهترین نتایج را در پگاه گرفتم

خود من فکر نمی کنم که هنوز خیلی کار خاصی در رفسنجان کرده باشم من در فولاد خیلی کار کرده ام و با این تیم نتایج خوبی گرفتم. اما 8 سال پیش در پگاه خیلی خوب کار کردم و بازیهای زیادی را با نتایج قابل قبول پشت سر گذاشتم. امیدوارم در مس رفسنجان هم بتوانم خوب امتیاز بگیرم.

در مورد صعود مس فعلا حرفی نمی زنم

من دوست ندارم که فعلا در مورد صعود مس رفسنجان به لیگ برتر حرفی بزنم. بهتر است که تیم ما پله پله و بر اساس هر بازی برنامهخ ریزی کند. ما هنوز 7 بازی را پشت سر گذاشتیم و تا پایان نیم فصل و اتمام لیگ آزادگان خیلی زمان باقی مانده است و من ترجیح می دهم که زمان بندی کوتاه مدت داشته باشم.

مس مخلوطی از جوان و با تجربه

در تیم من مخلوطی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند که میانگین سنی آنها 26،27 سال است که البته آنها بازی به بازی بهتر کار کردند. مخصوصا سجاد حیدری که در 6 بازی 5 گل برای ما به ثمر رساند. اما متاسفانه در حال حاضر او را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

امکانات مس

من می خواهم از مسئولین باشگاه و آقای زینالی تشکر کنم. تیم رفسنجان توانایی و امکانات خوبی دارد که توانسته تا اینجای کار مردم رفسنجان را با کسب نتایج قابل قبول، خوشحال کند. من واقعا از مردم این شهر متشکرم که ازما حمایت می کنند و امیدوارم در ادامه هم بتوانم با مس نتایج قابل قبولی را کسب کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها