کد خبر: ۲۷۵۶۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
محمدحسين جعفري مديرعامل سابق تراکتورسازي ادعا مي‌ کند هنوز پيشنهادي براي بازگشت به تراکتورسازي دريافت نکرده است. در روزهايي که جمشيد نظمي از مديرعاملي تراکتورسازي کنار گذاشته شده، از جعفري به عنوان جدي ترين گزينه جانشيني او ياد مي‌ شود.
با این حال جعفری در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌ کند که پیشنهادی برای مدیرعامل تراکتورسازی دریافت نکرده است: هنوز پیشنهادی به من نداده اند. اگر قرار باشد من مدیرعامل تراکتورسازی شوم باید با من با صحبت رسمی کنند. با این حال هنوز این اتفاق نیفتاده است. هر زمان که پیشنهاد رسمی دریافت کردم در مورد این مساله صحبت می‌ کنم.

او در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد مدیرعاملی تراکتورسازی را دریافت کند، به این تیم می‌ رود یا نه هم گفت: باید ببینم چه مسوولیتی از من می‌ خواهند. اینکه چه کاری باید انجام دهم برای من خیلی مهم است. تراکتورسازی تیمی است که من بسیار آن را دوست دارم و اگر پیشنهاد داشته باشم حتما پیشنهادشان را قبول می‌ کنم.

به جز جعفری از علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال هم به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی در تراکتورسازی یاد می‌ شود. با این حال جعفری می‌ گوید از این مساله خبر ندارد: من از این مساله خبر ندارم البته فکر می‌ کنم آقای فتح‌الله‌زاده کارنامه بسیار خوبی دارد و می‌ تواند در تراکتور خوب عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها