يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۶۱۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
در مصاحبه با فرانس ۲۴؛
محمد جواد لاریجانی؛ دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مصاحبه با فرانس 24 اعلام کرد، آمریکا به وجود‌آورنده وضع کنونی در سوریه و عراق است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد جواد لاریجانی در مصاحبه ای با این شبکه به بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اعلام کرد از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آییم.

وی در ادامه آمریکا را به وجود‌آورنده وضع کنونی در سوریه و عراق دانست.

 لاریجانی در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت : ما حاضر نیستیم غنی سازی دکوری داشته باشیم. غنی سازی باید در ایران در مقیاس صنعتی دنبال شود. ما برنامه هسته ای خود را محدود نمی کنیم.اما حاضریم تحت نظارت آژانس بر طبق ان.پی.تی باشیم. او در پایان تاکید کرد در مذاکرات فقط بر سر پرونده هسته ای صحبت شده است ونه در مورد موضوعاتی از قبیل حقوق بشر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها