کد خبر: ۲۷۶۳۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
هفته چهاردهم بوندس ليگا از ساعتي پيش با انجام 5 بازي ديگر پيگيري شد که در مهمترين بازي، شالکه در زمين تيم نگونبخت اشتوتگارت با 4 گل به برتري دست يافت.
به گزارش 598،مدیران اشتوتگارت که پس از شکست های متوالی و سقوط به رده های پایینی جدول، هفته گذشته "آرمین فه"، سرمربی خود را از کار برکنار کرده و هوب استیونس را جایگزین او کرده بودند،امیدوارانه به بازی مقابل شالکه نگاه می کردند اما مقابل این تیم در زمین خود نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و یک شکست سنگین دیگر را متحمل شدند.

روبرتو دی متئو بدین ترتیب موفق شد یک پیروزی خوب دیگر را همراه تیمش بدست بیاورد و شالکه به بیست و سومین امتیاز خود دست یافت. برای آبی های گلزن کرشن در این دیدار، "موتینگ"، در همان دقیقه اول بازی گلزنی کرد.مکس مه یر دقیقه 10 کار را 2-0 کرد و در دقیقه 21، موتینگ گل دوم خود و گل سوم شالکه را نیز وارد دروازه میزبان کرد. نیمه اول با همین سه گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم، "موتینگ"، هت تریک خود را کامل کرد و در دقیقه 61 گل چهارم شالکه را به ثمر رساند. در دقایق باقیمانده اما گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا جایگاه پنجمی شالکه در جدول تثبیت شود. اشتوتگارت نیز با 12 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

نتایج سایر بازی ها:

مونشن گلادباخ 3-2 هرتابرلین
کلن 1-2 آگزبورگ
هانوفر 1-3 ولفسبورگ
پادربورن 1-1 فرایبورگ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها