کد خبر: ۲۷۶۵۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
آیت‌الله مقتدایی:
آیت‌الله مقتدایی با تأکید بر این‌که فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است، گفت: تا پیروزی نهایی فلسطین از آنان حمایت می‌کنیم و همیشه برای پیروزی ملت فلسطین دعا می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، نایب رییس اول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سید حسین برکه از مؤسسین حرکت جهاد اسلامی گفت: امام خمینی از اول قیام در سال 1342، مسئله فلسطین را مسئله مهم جهان اسلام دانسته و معتقد بودند که باید اسرائیل به عنوان غده سرطانی از بین برود.

 

نائب رییس اول جامعه مدرسین تصریح کرد:امام خمینی(ره) به خاطر اهمیت فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، ما نیز راه و شیوه امام را ادامه می‌دهیم و تا پیروزی نهایی فلسطین از آنان حمایت می‌کنیم و همیشه برای پیروزی ملت فلسطین دعا می‌کنیم.

 

سید حسین برکه نیز در سخنانی با تجلیل ازحمایتهای ایران از مردم فلسطین ،‌خاطر نشان کرد که فلسطینیان به جز خداوند و ایران حامی حقیقی ندارند و اگر ایران نبود تا به حال اسرائیل به طور کامل فلسطین را اشغال کرده بود.

 

عضو موسس حرکت جهاد اسلامی اوضاع غزه را بحرانی دانست و در علل بحران تشریح کرد که دولت السیسی در مصر کمر بند امنیتی در مرز رفح ایجاد کرده و با حفر کانال قصد جاری کردن آب در آن را دارد تا هر گونه ارتباط با غزه قطع شود، آنان هدف خود را فشار بر حماس برای تحویل اسلحه‌هایش می‌دانند ولی هدف اصلی فشار، مردم فلسطین است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها