کد خبر: ۲۷۷۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی حمایت مالی از پزشک جراح اسرائیلی را که در قضیه شهادت "محمد الدره" کودک فلسطینی شهادت دروغین داده بود، خواستار شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "السفیر"، "آویگدور لیبرمن" و "یولی ادلشتاین" وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به "یاکوف نیمان" وزیر دادگستری این رژیم از وی خواستند از پزشک جراح اسرائیلی که در قضیه شهادت "محمد الدره" شهادت دروغین داده بود، حمایت مالی بعمل آورد.
 
این دو وزیر صهیونیست از دادگستری اسرائیل خواستند که 30 هزار یورو به "یهودا دیوید" برای جبران بخشی از هزینه‌هایی که تا کنون متقبل شده است، اعطا کنند.
 
محمد الدره در سال 2000 در روزهای اولیه آغاز انتفاضه الاقصی در حالی که در پشت پدرش پناه گرفته بود به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. پخش تصاویر دردناک شهادت وی از شبکه فرانس 24 در آن دوره تاثیر عمیقی بر افکار عمومی جهان داشت و چهره وحشیانه رژیم صهیونیستی را برملا کرد.
 
یهودا پزشک جراح اسرائیلی که در سال 1994 یک عمل جراحی بر روی "جمال" پدر محمد الدره انجام داده بود با پشتیبانی رژیم صهیونیستی اطلاعات پزشکی نادرستی منتشر کرد که نشان می‌داد نشانه هایی که در بدن جمال وجود دارد مربوط به عملیات جراحی قدیمی است و مربوط به تیراندازی صهیونیست‌ها نیست.

آوریل گذشته دادگاه جنایی فرانسه با صدور حکمی اعلام کرد که ادعاهای این پزشک صهیونیست نادرست است و وی به طور عمدی و برای فریب افکار عمومی جهان این ادعاها را بیان کرده است و باید به دلیل این اقدام خود غرامت مالی به خانواده الدره و نیز هزینه محاکمه خود را به دادگاه پرداخت کند.
 
یهودا هفته گذشته از عدم کمک دولت رژیم صهیونیستی به وی با وجود اینکه تا کنون 80 هزار یورو برای اقدامات حقوقی و هزینه‌های دادگاه صرف کرده است، ابراز گله و شکایت کرد.
 
ا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها