أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۷۳۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
چلسي فردا در استمفورد بريج، در ديداري که برايش تشريفاتي است به مصاف اسپورتينگ ليسبون خواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، پس از 13 هفته بدون شکست در لیگ برتر انگلستان، ابتدای هفته چلسی در زمین نیوکاسل، اولین شکست فصلش را تجربه کرد و حالا این تیم قصد دارد حداقل در لیگ قهرمانان، روند بی شکستی اش را تداوم ببخشد.

مورینیو در نشست خبری پیش از بازی مقابل اسپورتینگ، در مورد شرایط تیمش گفت:" از لحاظ ذهنی شکست مقابل نیوکاسل هیچ تاثیری روی ما نگذاشته است و چلسی نیاز ندارد تا به این شکست، واکنشی نشان دهد. ما در وضعیت خوبی قرار داریم. تکرار می کنم که وضعیت چلسی از این بهتر نمی تواند باشد . درست است که مقابل نیوکاسل شکست خوردیم اما این شکست چیزی را عوض نمی کند و ما نگرانی از بابت هیچ چیز نداریم. وقتی شما یک بازی را می بازید، دوست دارید بازی بعدی را ببرید.فردا هم همان مسابقه موعود است و ما از آن پیروزی می خواهیم."

مورینیو در این نشست تایید کرد که از جان تری، هازارد و ویلیان استفاده نکرده  و به آنها استراحت خواهد داد.ضمن اینکه دیگو کاستا از ابتدا مقابل اسپورتینگ حضور خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها