کد خبر: ۲۷۸۹۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۳
آيا حقيقي واقعا قصد دارد از پرسپوليس جدا شود؟ اين سوالي است که بين هواداران پرسپوليس و اهالي فوتبال به يک ابهام بزرگ تبديل شده است.

به گزارش 598،هافبک دفاعی که دو سال قبل به عنوان یکی از پدیده ها و بهترین بازیکنان فوتبال ایران از فجرسپاسی جدا شد و به پرسپولیس آمد تا هواداران سرخ را امیدوار و دلگرم کند به حضور یک کریم باقری تازه، اما رفته رفته حقیقی به گونه ای عمل کرد که حالا کمتر پرسپولیسی برای جدا نشدنش گلو پاره می‌ کند.

طی چند روز گذشته رضا حقیقی بارها و بارها طی مصاحبه های مختلف از تمایلش برای جدایی از پرسپولیس خبر داده است. اتفاقی که برای اولین بار نیست که رخ می‌ دهد و او طی دو سال گذشته در مقاطع مختلف سودای جدایی از این تیم به سرش زده. هنوز یادمان نرفته که پس از جدایی محمد رویانیان حقیقی چقدر تلاش کرد تا با اتکا به بندی که در قراردادش قید شده بود، پایان کارش در پرسپولیس را همزمان با جدایی رویانیان از این تیم گره بزند و حتی طی شکایت کمیته انضباطی مدعی شد که او با رویانیان قرارداد بسته نه با پرسپولیس و حال که رویانیان از این تیم جدا شده او نیز می‌ تواند تیمش را ترک کند.

قراردادهای مختلف و دیده نشده ای با امضاهای متفاوت روانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد اما در نهایت حقیقی نتوانست این پرونده را ببرد و مجبور شد به ادامه همکاری با پرسپولیس. این استارت و آغاز ایجاد اختلافی است عمیق بین هواداران و حقیقی بود. اما خود او و اطرافیانش معتقد بودند که با چند بازی خوب تمام دلخوری ها برطرف خواهد شد. اما این اتفاق هرگز رخ نداد تا حقیقی خدیرا، لقبی که هواداران برایش ساخته بودند، در حد همان حرف ها باقی بماند. با این حال از یاد نباید برد که این هافبک تنومند در فجرسپاسی یک تنه تیم را می‌ گرداند و در زمان خود یکی از 11 بازیکن برتر لیگ به نظر می‌ رسید.

از شانس بد حقیقی در پرسپولیسی بازی می‌ کند که همواره اوضاع مالی و فنی و حاشیه ای نابسامانی داشته است، چیزی که بازیکن را از تمرکز روی زمین دور می‌ کند و بی جهت نیست که حقیقی که به عنوان یک بازیکن ملی به پرسپولیس آمد، حتی به جدایی فکر می‌ کند. حداقل به این دلیل که شاید حضور در یک فضای آرام بتواند او را دوباره به جایگاه اصلی بازگرداند.

این روزها شایعه معاوضه حقیقی و اکبر صادقی هافبک وسط پدیده مشهد به گوش می‌ رسد. اگر این اتفاق رخ داد، لابد این بازیکن تصمیمی برای نجات فوتبالش از حاشیه های پرسپولیس گرفته است. تصمیمی که البته عملیاتی شدنش به این سادگی ها هم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها