کد خبر: ۲۸۰۳۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۰

دعوای کاملا محترمانه و قانونی، حاضرید سرزده بریم بازرسی مجموعه مدیریتی شما؟ ، قدمی اساسی برای ارتقای صنعت خودرو سازی، درخواست همکاری از طنازان عرصه سیاست از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است.

سوژه اول :  دعوای کاملا محترمانه و قانونی

سلام- چند روز پیش یه عده با انتخاب تقریبا بدترین موقع ، حکم  دستشون می گیرن، می رند رییس یه جایی رو  دستگیر کنن ، آقای رییس که تا چند دقیقه پیش ، داشته کنفرانس  خبری می داده  می گه من نمیآم باید با رئیس خودم هماهنگ کنم  ، خلاصه یکی این بگو یکی اون  یواش یواش یه دیالوگ کاملا قانون گرایانه و محترمانه بین رییس وتعدادی از کارمندان با اون عده حکم بدست در می گیره که کل مجموعه روبهم می ریزه وچند تا زخمی هم به بار میاره .رسانه های اونورآب هم از چند دقیقه بعد یه جشن حسابی راه می اندازند. حالا  شما اگه به فرض محال با اینجور حرف زدن ما  فهمیدی دو طرف دعوا چه کسایی بودند به این سوال که خیلی وقته توی گلوی ما مونده جواب بده .
به نظر شما چه کسایی بیشتر از بقیه برای اونور آبیها بهانه درست می کنند:
 1- برخی مسئولان قوه مجریه  2- برخی مسئولان قوه قضاییه 3 - برخی نمایندگان قوه مقننه 4 - همشون با هم .    

سوژه بعدی:  لطفا با تجهیزات کامل وارد بزرگراه شوید


(بزرگراه خرم زال که در استان لرستان قرار دارد و عوارض آن از 5 هزار تومان تا 20 هزار تومان است اما هنوز امکانات روشنایی، پمپ بنزین و رستوران ندارد)

خبرنگار ؛ پیشنهاد می دهیم با تجهیزات کامل وارد شوید ، وگرنه .....
مصاحبه با یک راننده: اگر گرسنه شدید چه کار می کنید ؟ میریم خونمون میریم اهواز.

سوژه بعدی: حاضرید سرزده بریم بازرسی مجموعه مدیریتی شما؟

مجری: یکشنبه رفتم هیئت دولت یه  چیز تعجب آور دیدم.  به هرکی می گفتم حاضرید بدون اطلاع قبلی بریم بازرسی زیر مجموعتون می گفت: آره .
مصاحبه با فروزنده (معاون رییس جمهور)
مجری: موافقید یه بار سری بزنیم به کسانی که از تهران منتقل شدند و وعده هایی هم بهشون داده شده .
فروزنده (معاون رییس جمهور):  آره کاملا موافقم. حتما این کارو بکنید، خواهشم اینه که شما برید سراغ افرادی که منتقل شدن و بررسی کنید.
مصاحبه با تقی پور(وزیر ارتباطات)
مجری : موافقید یه سری بزنیم به مراکز خدمات مخابرات روستایی ، پیگیری کنیم که اعضای اون بیمه هستند اصلا حال و اوضاعشون چه طوره؟
تقی پور(وزیر ارتباطات): بله قطعا ما حاضریم.
مصاحبه با بختیاری(وزیر دادگستری)
مجری : واحد تعزیرات زیر نظر شماست . حاضرید یه بار با هم بریم سری بزنیم به تعزیرات؟
بختیاری(وزیر دادگستری):  بله آمادگی داریم.
مجری: شما هم اگه مواردی رو سراغ داشتید به ما بگید، البته اگه این سایتمون همچنان نظراتو آرشیو نکنه.

سوژه بعدی: عمو چاوز اینه

(سخنان ریتمیک چاوز و تشویق مردم ونزوئلا )
فقط کافیه به این عموچاوز یه تربیون و یه سری گوش مشتاق بدی اونوقت ببین چه می کنه ( شعر خوانی چاوز بعد از بیماری و تشویق مردم )  البته هوگو جان تا اینجای هنرنمایی تو می تونیم تو جهت اطلاع پخش کنیم ولی بقیشو دیگه شرمنده ایم.

سوژه بعدی:  ضرورت حضور اورانس در همایش ها!

(حضور ولایتی و ابراهیم جعفری بر سر یک بیمار در اولین نشست شورای مرکزی مجمع جهانی بیداری اسلامی )
خدا رو شکر این بار تو یه جلسه رسمی چند تا از سیاسیون پزشک هم بودن که قبل از اومدن اورژانس به داد این بنده خدا برسن  اما اگه میون حضار پزشکی نبود، تکلیف چی بود . خواهشا برگزار کنندگان قبل از برگزاری برخی جلسات فکر اورژانس روهم بکنن.

سوژه بعدی:  قدمی اساسی برای ارتقای صنعت خودرو سازی.

(وله ای از شرکت سایپا درباره بسته بندی های جدید از قطعات )
درست شنیدید در این قدم اساسی بسته بندی قطعات سایپا یدک عوض می شه خوب این هم یک راه ارتقای صنعت خودروسازی .اول از بسته بندی شروع کردند بعد یواش یواش یعنی در عرض چند سال بسته رو باز می کنند ومیرسند  به  قطعات داخل بسته .لطفا عجله نکنید.

سوژه بعدی:  اون پشت چه خبره؟

( فعالیت غیر متعارف دو نفر روی سن ، و پشت رئیس سازمان سنجش که در یک همایش در حال سخنرانی است)
مجری :اون پشت سخنران  چه خبره ؟ این آقایون اون پشت  چیکار می کنه  فکر می کنید؟
(ادامه کار آن دو نفر پشت سر معاون سازمان سنجش به عنوان سخنران دوم )
مجری : نه مثل اینکه ول کنم نیستن احتمالا یه چیز مهمی رو دارند قایم می کنند...
(پخش موزیک با ارگ)

مجری: آهان فهمیدم ، این ارگ رو اون پشت قایم می کردن  .

سوژه بعدی: درخواست همکاری از طنازان عرصه سیاست

مجری: چند وقتیه مزه طنز برنامه کم شده از سیاستمداران ومسئولان محترم درخواست همکاری بیشتر داریم تا اینقدر قیافه سیاست عبوس و اخم آلود نباشه .
(رییس جمهور در جمع مدال آوران المپیاد دانش آموزی: بزرگترین ریاضیدانان تاریخ کجایی بودند ؟ ایرانی بودند مثل خوارزمی ، خیام ،... احمدی نژاد ..... خنده و تشویق حضار )
(احمدی نژاد ؛ شوخی کردم)

سوژه بعدی: لوح تقدیر زورکی

(اصرار برای دادن لوح تقدیر به استاندار کردستان در حالیکه او از گرفتن لوح اجتناب می کنه )
خبرنگار ؛همیشه یه عده ای هستند که بخوان یه جوری  شیرین کاری کنن .مثلا  به زوربه رئیسشون  لوح تقدیر بدن حتی اگه  رییس  خودش نخواد بگیره.
( اصرار دوباره برخی مدیران زیردست و امتناع استاندار از گرفتن لوح )

سوژه بعدی: ممنون از گوش دادن به حرف ما

(سخنرانی رحیمی -معاون اول رییس جمهور از روی متن)
 خدا رو شکر یکی به حرف ما گوش داد و از روی متن سخنرانی کرد البته ما چون کارو کاسبی مون کساد می شه از ته قلب استقبال نمی کنیم ولی واقعا رسم خوبیه البته خواهشا مسئولین از رو دست هم ننویسن، کپ هم نزنن .

سوژه بعدی:  جمع کردن بیننده به هر قیمت

(مجری برنامه جمع مای شبکه دو سیما: من تصور نمی کنم طرح کردن مشکلات خانواده ها در رسانه باعث بشه که دامن زده بشه به این مشکلات )

خبرنگار ؛ این برنامه فخیمه مثلا می خواد دامن نزنه به مشکلات خانواده اما بعد یک خانواده ای روکه با هم مشکل دارند  میاره جلوی دوربین که ایها الناس بدونید این آقا و خانمش تو خونه با هم هیچکاری ندارند. بعدشم اسم این اختلاف رو می ذاره طلاق عاطفی.
(مجری برنامه جمع ما خطاب به مرد خانواده ای که دعوت کرده اند: ایشون {یعنی خانم} شش یا هشت سال از شما بزرگترن این ،علت دعوای شماست؟  مرد: دلیل زیاده بعضی مسائلو نمیشه گفت.)
واقعا یکی نیست به این نخبگان بگه واسه شماها چیزی به نام حریم خصوصی خانواده ها اصلا وجود داره یانه.
حالا یه شاهکار دیگه این برنامه برای تربیت کودکان کشور؛ جمع کردن بیننده به قیمت آشنا کردن ذهن  طفلای معصوم با مسائلی مثل طلاق .واقعا که  ...
(مجری برنامه جمع ما می گه: آها یه سورپرایز دارم براتون و تصویر کودکی چهار- پنج ساله پخش می شه که بهش می گن : شما با همسرتون زیر یه سقف دارید زندگی می کنید! خوب ولی در ظاهر زیر یه سقفید ولی دلاتون از هم جداست، طلاق عاطفی گرفتید! هیچ احساس محبتی نسبت به هم ندارید دارید؟ بچه میگه بله!!! )

سوژه آخر:  همیشه همینجور باشد . واقعا ممنون

بدون تعارف و خیلی جدی از مجلسی ها تشکر می کنیم، تشکر می کنیم که دیروز با یک مصوبه انقلابی ، اجازه ندادن  هر کی تو عالم سیاست مسئولیت داشته  بعد از مسئولیتش همچنان حقوق اون سمت و جایگاه رو  بگیره. این یعنی سیاسیون هم بعد از پایان مسئولیت شون بیشتر از بقیه مردم حقوق نمی گیرن.
مجری: خوب واقعا دستتون درد نکنه اما می گم شما که برخی موقع ها اینقدر قوی عمل می کنید برای این طرح نظارت بر نمایندگان یه کاری کنید به عمر  چند ماهه  این مجلس برسه. ممنون .خداحافظ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها