کد خبر: ۲۸۲۵۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۱ دی ۱۳۹۳
وزیر ورزش جوانان گفت: اگر کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا بدهد، بررسی می کنیم. وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که گفته می شود رضازاده به دنبال مجوز است گفت: چنین امکانی وجود ندارد و فقط مجلس می تواند قانون را تصویب کند. فعلا هم مجلس به این موضوع کاری ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، محمود گودرزی وزیر ورزش جوانان صبح امروز در اردوی تیم ملی هندبال کشورمان حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: هندبال یک سال است که دچار چالش شده که این مسئله نه تنها کمک نمی کرد، بلکه به تیم لطمه می زد. قبل از بازی های آسیایی این مشکلات وجود داشت که به تیم لطمه زد و انسجام لازم را نداشت و تیم ضعیف شده بود.


وی در ادامه افزود: با شرایط جدید این چالش تا حدودی مرتفع شده و افرادی که اعتراض داشتند جذب تیم شدند. اردوی اسلونی محقق نشد، اما اردوی ایتالیا به تیم کمک خواهد کرد. امیدواریم تیم ملی در این مسابقات جهانی توفیق داشته باشند.


وزیر ورزش عدم توجه به حاشیه ها و پرداختن به متن و قرار گرفتن در اختیار مربی را به همراه توجه به عنصر کار تیمی و فعالیت در چارچوب تاکتیک ها به دور از جنجال را به عنوان عامل موفقیت  این تیم دانست.


گودرزی یادآور شد: هندبال در شروع کار است و از توانمندی های بالای برخودار است و امیداریم اولین بهترین حضورش را تجربه کند.


وی درخصوص تیم ملی فوتبال نیز گفت: حضوراً به آنها عنوان کردیم که چه رسالتی به عهده دارند و آنها می دانند انگیزه خوب بر حاشیه ها غلبه می کند. در دو روز آخر مشکلاتی پیش آمد که آنها را مرتفع کردیم و این مسئله به آرامش تیم کمک کرد. اولویت ما بازی خوب و جوانمردانه در جام ملت هاست اما تمایل داریم که ببرند و قهرمان شوند.


وزیر ورزش در خصوص بودجه ورزش نیز گفت: منابع کشور محدود است و توقع نداریم از یک سازمان و یا وزارتخانه جدا کنند و به ورزش بدهند، اما با رویکردی که در مجلس وجود دارد، امیدواریم که حمایت شود.


وزیر ورزش در خصوص تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال نیز گفت: تغییر و تحولات خوب است مرا هم تغییر بدهند بهتر است. یک مجموعه زمانی که توقع ها را برآورده نمی کند، باید روحیه و توانمندی سالم وارد شود. این تصمیم وزیر ورزش است و به هر حال بدون نظر ما نیز نبوده و اگر بخواهند مشورت می دهیم.


گودرزی در پاسخ به اینکه استعفای از سوی کفاشیان به دست شما رسیده گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و اگر استفعا بدهد آن را بررسی می کنیم.


وی در خصوص حضور شورای شهری ها در انتخابات فدراسیون ها نیز گفت: از نظر سازمان بازرسی، عضویت در شورای شهر شغل به حساب می آید و زمانی که دوره ریاست رضازاده تمام شود، بلافاصله سرپرست تعیین می کنیم و انتخابات آن را برگزار می کنیم.


وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که گفته می شود رضازاده به دنبال مجوز است گفت: چنین امکانی وجود ندارد و فقط مجلس می تواند قانون را تصویب کند. فعلا هم مجلس به این موضوع کاری ندارد.


او در پایان در خصوص سفرش به استرالیا و انتخابات رشته هندبال گفت: یک ملاقات در اوایل بهمن ماه با مقام معظم رهبری خواهیم داشت و چهار روز بعد با حضور رئیس جمهور مراسم تقدیر از ورزشکاران برگزار می شود. فدراسیون هندبال و بسکتبال چند کاندیدای دو شغله دارند که از سوی هیئت دولت مجوز گرفته است.


گودرزی در خصوص سفرش به استرالیا گفت: فعلا تصمیمی در این خصوص ندارم و نمی دانم که می روم یا نه.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها