کد خبر: ۲۸۲۶۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۱ دی ۱۳۹۳
باغ کنار رودخانه‌ای در شهرستان چالوس مخفیگاه یک متهم به قتل بود که از مدتی قبل از سوی پلیس استان گیلان تحت تعقیب قرار داشت.
به گزارش598،به نقل از همشهری، این مرد جوان مدتی قبل در جریان حادثه خونین در شهرستان تالش با همدستی چند تن از دوستانش یکی از ساکنان این شهرستان را که امیر خدایی نام داشت از پای درآورده و متواری شده بود.

 

اقدامات پلیس برای به‌دست آوردن ردی از این متهم به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فرارش به استان مازندران در دستور کار پلیس این استان قرار گرفت. در حالی‌که تجسس‌های پلیسی در این‌باره ادامه داشت اطلاعاتی به‌دست آمد که بر اساس آن مخفیگاه متهم فراری باغ متروکه‌ای در حوالی یک رودخانه اعلام شده بود. مأموران نیروی انتظامی چالوس باتوجه به این اطلاعات منطقه مورد نظر را تحت مراقبت‌های ویژه خود قرار دادند تا اینکه با اطلاع از حضور متهم فراری در باغ وارد آنجا شده و او را بازداشت کردند.

 

بر اساس بررسی‌های پلیس، متهم بازداشت شده در این مدت با نام مستعار مهیار در این منطقه زندگی پنهانی را آغاز کرده بود.باتوجه به اینکه همدست دیگر این متهم متواری است، با دستور مقام قضایی، پلیس او را تحت بازجویی‌های فنی خود قرار داده است. بر اساس اعلام پلیس تالش یکی دیگر از همدستان این متهم چند روز قبل در این شهرستان ردیابی و بازداشت شده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها