کد خبر: ۲۸۲۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۳ دی ۱۳۹۳
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: «اگر در گروهمان در جام ملت های آسیا بالا نیاییم، دیگر زمان تغییرات اصلی در راس فدراسیون است.»

به گزارش پایگاه 598، داریوش مصطفوی در رابطه با اظهارات قلعه نویی و اینکه گفته به دلیل بردن نام مصطفوی در برنامه 90 او را از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشتند، عنوان کرد: «حملات در آن زمان به من زیاد بود زیرا من به افرادی که در کمیته انتقالی حضور داشتند، اعتقادی نداشتم. واقعا باند و باندبازی عجیبی در فدراسیون حاکم بود و فوتبال کشور را به 2 نصف کردند. یک قسمتش را فیفا برداشت و یک قسمتش را گروهی دیگر. آنقدر اختلافات در فوتبال زیاد بود که گروهی وابسته به فیفا آمدند و فوتبال ما را بردند.»

 

وی ادامه داد: «همان زمان هم گفتم که این افراد نمی توانند اساسنامه بنویسند و از قبل رئیس و دبیر کل را مشخص کرده بودند. من عضو کمیته انتقالی بودم اما به خاطر همین صحبت ها مرا کنار گذاشتند. بعد هم زورشان به قلعه نویی رسید که در آن زمان یک مربی جوان که می توانست پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد. تمام امکانات مورد نیاز یک سرمربی را از او گرفتند تا با یک تیم دست و پا شکسته راهی جام ملت ها شود.»

 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: «بزرگترین ظلم به قلعه نویی شد و این مضحک بود که در کشور به این بزرگی افرادی منتسب به فیفا باشند. تا آخر عمرم نیز می گویم که به قلعه نویی ظلم شد و این مربی جوان را به خاطر من کنار زدند. برای اینکه من نباشم، قلعه نویی را هم زدند، با اینکه من هیچ نسبتی با او نداشتم و فقط کار او را دوست داشتم. الان هم چند ماه است که قلعه نویی را ندیدم ولی همچنان می بینید که نه به من اجازه می دهند کار کنم، نه به قلعه نویی.»

 

وی در خصوص تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال گفت: «به نظرم این تغییرات را به فدراسیون کفاشیان تحمیل کردند. این آقا 7 سال است که سرکار آمده و تا امروز تغییراتی در فدراسیونش دیده نشده بود. البته هنوز تغییرات اساسی انجام نشده و فقط برخی نام ها تغییر کردند. برکناری آیت الهی به عنوان نایب رئیس فدراسیون هیچ تغییری ایجاد نمی کند. مهم تغییرات در بحث دبیر کل و سازمان لیگ است. البته با بودن تاج موافقم اما نبی باید برود. اگر این اتفاقات رخ ندهد، تغییرات فدراسیون کفاشیان دهن کجی به مردم است.»

 

مصطفوی در پایان گفت: «اگر در گروهمان که بحرین، امارات و قطر هستند، در جام ملت های آسیا بالا نیاییم، دیگر زمان تغییرات اصلی در راس فدراسیون است. تمام رده های سنی قبل از این شکست خوردند، این بار هم بزرگسالان این اتفاق برایش رخ می دهد. حتی به نظرم مردم باید به فیفا شکایت کنند. مردم با این فدراسیون 7 سال است که تفریح کردند و خندیدند و دیگر خسته شده اند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها