کد خبر: ۲۸۳۲۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۴ دی ۱۳۹۳
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم شب گذشته، ۱۲ دی با برگزاری رقابت‌های ترتیل و تحقیق در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه‌سیدعلی علیه السلام خاتمه یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آخرین روز از مسابقات قرآن اوقاف قم در حالی صبح دیروز آغاز شد که جمع زیادی از مرتلان استان برای شنیدن تلاوت‌های ترتیل به سالن مسابقات آمده بودند و رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد.

عصر دیروز نیز رقابت‌های تحقیق در دو بخش مقدماتی و فینال با حضور جمع زیادی از قرائت‌دوستان در سالن یادشده برگزار و سه نفر نخست این مسابقات معرفی شدند.

محمدصالح نژاد، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در حایشه این مسابقات گفت: استقبال بانوان و قاریان، مرتلان و قرآن‌دوستان از آخرین روز مسابقات نشان از سطح بالای رقابت‌های قرآنی در قم دارد.

وی ادامه داد: آقایان مقدسی، خانی و شکوری سه نفری بودند که توانستند در بخش قرائت تحقیق و بعد از موفقیت در مرحله مقدماتی و فینال رتبه‌های برتر را کسب کنند.

صالح نژاد همچنین به رشته تواشیح اشاره کرد و گفت: در این رشته نیز رقابت 5 گروه برگزار شد و در نهایت گروه‌های میعاد، معراج و ولی عصر(عج) در نهایت موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

آقایان محمدرسول مهدوی، محمدمهدی نجفی، علی فدایی، علی صافی، محمود بهرامی و روح الله آقایی اعضای گروه میعاد به عنوان اولین گروه این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

فضا، سالن مسابقات، دکوراسیون و نحوه اجرایی این مسابقات از نکاتی است که بیشتر قاریان، مرتلان، حافظان و شرکت کنندگان در این مسابقات از آن به عنوان مزیت‌های این دوره از مسابقات یاد کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقات امشب برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در هر رشته تجلیل می‌شود.

این مسابقات از روز 8 دی ماه آغاز شد و در دو روز اول بانوان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق و ... رقابت کردند ور وزهای بعدی به مسابقات برادارن اختصاص داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها