کد خبر: ۲۸۴۷۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۹ دی ۱۳۹۳
ويسي:
عبدالله ويسي اعتقاد دارد که اگر ايران از گروهش بالا بيايد مي‌ تواند تا فينال جام ملت هاي آسيا صعود کند. تيم‌ملي ايران در گروه c جام ملت ها با تيم هاي قطر، بحرين و امارات همگروه است، گروهي که عده اي آن را گروه مرگ ناميدند.

 به گزارش "ورزش سه"، صحبت های ویسی در مورد گروه ایران را در زیر می‌ خوانید:


همگروه های ایران در مسائل بیرون از زمین بالاتر از ایران هستند
تیم های همگروه ایران در جنگ های روانی و مسائل بیرون زمین از ایران قوی تر هستند. به همین دلیل هم تیم‌ملی باید با قدرت کار کند تا کار به جایی نرسد که آنها بتوانند از این ابزارشان علیه تیم‌ملی استفاده کنند.

باید گل اول را بزنیم
باید گل اول را بزنیم تا تیم های همگروه ایران نتوانند وقت تلف کنند یا در زمین برای ملی‌پوشان مشکل درست کنند. اگر ایران به گل نرسد یا خدایی ناکرده گل بخورد دیگر بازگشت به بازی به این راحتی ها نیست.

بازی اول خیلی مهم است
بازی اول بسیار مهم است. اگر بتوانیم بحرین را شکست بدهیم بقیه تیم ها حساب کار دستشان می‌ آید و ما در بازی های بعدی می‌ توانیم با خیال راحت تر به پیروزی برسیم. من فکر می‌ کنم بازیکنان تیم‌ملی باید بسیار قدرتمند در بازی اول ظاهر شوند تا همه از ما بترسند.

از گروهمان صعود کنیم تا فینال بالا می‌ رویم
گروه ما بسیار گروه خطرناکی است چون تیم هایی که با ما بازی دارند، هم پیشرفت زیادی کرده اند و هم با ایران کری دارند. به همین دلیل هم هست که من می‌ گویم بسیار مهم است که ما بتوانیم از گروهمان صعود کنیم. اگر این اتفاق بیافتد، ما تا فینال بالا می‌ رویم. از نظر من ایران برابر کره، ژاپن و استرالیا بهتر بازی می‌ کند چون ما برابر آنها بدون استرس با تمام توان بازی می‌ کنیم.

کی‌روش نباید مثل جام‌جهانی بازی کند
کی‌روش باید در جام ملت ها آسیایی فوتبال بازی کند. اگر ما در این بازی ها حمله کنیم صددرصد موفق می‌ شویم چون بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله داریم. دفاع کردن در جام ملت ها بسیار خطرناک است و باید بتوانیم بازی هایمان را با حمله شروع کنیم.

قوچان نژاد و دژاگه اسلحه های کی‌روش هستند
از نظر من قوچان نژاد و دژاگه بهترین بازیکنان ایران هستند و می‌ توانند بسیار به تیم‌ملی کمک کنند. آنها به خوبی با فوتبال حرفه ای آشنا هستند و بازی سخت و آسان در انگیزه شان تاثیری ندارد. حضور آنها خیلی به تیم‌ملی کمک می‌ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها