کد خبر: ۲۸۴۹۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۰ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل سابق آبی‌پوشان گفت: «من نمی‌خواهم حرفی بزنم که بعد یک بچه را بفرستند جوابم را بدهد و این موضوع در شأن من نیست.»

به گزارش پایگاه 598 ، علی فتح الله زاده که این روزها مدیرعامل نیست ترجیح می‌دهد سکوت کند و از دور نظاره‌گر احوال تیمش باشد. با این حال وقتی حرف می‌زند علاقه‌اش به استقلال را می‌توانی از لابه‌لای حرف‌هایش حس کنی.

 

حاجی سعی کرد از پاسخ دادن به بیشتر سئوالات ما خودداری کند. ما حصل گفتگوی ما با فتح الله زاده در زیر پیش روی شماست:

 

* وضیت استقلال را پیگیری کردید؟

- بله. من همیشه گفته‌ام در جایگاه یک هوادار وضعیت تیم را جویا می‌شوم و فکر نکنم این موضوع مشکلی داشته باشد.

 

* نقل و انتقالات استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- من که نباید در این مورد جواب بدهم. باشگاه خواسته‌های سرمربی را اجرا کرده است و نمی‌دانم که چه برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفته است. حق سرمربی است که یک بازیکن را بخواهد یا او را در فهرست فروش قرار بدهد و در نهایت اوست که باید پاسخگوی نتایج تیم باشد.

 

* چرا آندرانیک تیموریان از جمع آبی‌پوشان‌ جدا شد؟

- تیموریان بازیکن تأثیرگذاری است که یک مهره قابل اتکا محسوب می‌شود. در هر صورت از نظر مالی با مسئولان به توافق نرسید و تصمیم به جدایی گرفت.

 

* آندو در زمان حضور شما در باشگاه چه میزان طلب داشت؟

- دقیقا خاطرم نیست ولی باید بگویم که طلب بسیار بالایی داشت. آندو به من هم گله می‌کرد ولی همیشه به من احترام می‌گذاشت و خویشتن‌داری می‌کرد. به همین دلیل هم از او و تمام بازیکنانی که مراعات ما را کردند و تیم را به چهارمی آسیا رساندند ممنون هستم.

 

* چرا استقلال با شرایط نامناسب مالی روبه‌رو شده است؟

- بالاخره مشکلات زیاد است. البته افشارزاده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این مشکلات را به حداقل برساند و اگر طبق وعده‌ها 20 میلیارد اختصاص داده شود، تا حدودی مشکلات برطرف خواهد شد.

 

* این مشکلات در زمان شما وجود نداشت؟

- مگر می‌شود وجود نداشته باشد؟ اما باید بگویم که من حدود 15 میلیارد در استقلال درآمدزایی کردم و اسناد آن هم موجود است. بر همین اساس به مدیران وزارتخانه گفتم که سه کرسی هیأت‌مدیره را به من واگذار کنند تا این اعضا را من معرفی کنم و دیگر نه برند تیم را می‌خواهم و نه بودجه‌ای از سوی وزارتخانه که البته قبول نکردند و ما هم اصراری نکردیم.

 

* برای خرید سهام تیم وارد می‌شوید؟

- دیگر وارد نمی‌شوم. نه برای خرید و نه برای حضور در باشگاه... حتی یکی از دوستان که قرار است سهام را بخرد به من گفت که 20 درصد را به شما هبه می‌کنم چون زحمت زیاد کشیده‌اید ولی من قبول نکردم.

 

* این روزها اختلافات زیادی میان پورحیدری و قلعه‌نویی ایجاد شده است...

- (حرف من را قطع می‌کند) من که نباید در این مورد جواب بدهم. باشگاه مدیرعامل دارد و خودش خوب می‌داند چه برخوردی انجام دهد. من نمی‌خواهم حرفی بزنم که بعد یک بچه را بفرستند جوابم را بدهد و این موضوع در شأن من نیست. به همین دلیل بهتر است سکوت کنم.

 

* صادقی هم با کلی جار و جنجال بالاخره در استقلال ماند؟

- حرفی در این مورد نمی‌زنم. صادقی زحمات زیادی کشیده و البته قلعه‌نویی هم سرمربی است و از نظر فنی اختیار تام دارد.

 

* در مورد بازگشت عنایتی چه صحبتی دارید؟

- عنایتی یک استقلالی تمام عیار است و بازگشت او را تبریک می‌گویم. اما شاید جالب باشد که بدانید ابتدای فصل پیش من با این بازیکن قرارداد سفیدامضا کردم ولی شرایط حضورش در تیم فراهم نشد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها