کد خبر: ۲۸۴۹۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۰ دی ۱۳۹۳
هادي طباطبايي دروازه‌بان سابق تيم‌ملي معتقد است که اسم ايران در آسيا خيلي بزرگ است اما متاسفانه چون فوتبال ما ساختار و استراتژي درستي ندارد، برتري ايران با پيشرفت خاصي همراه نخواهد شد.

 

به گزارش پایگاه 598،طباطبایی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: قطعا بازی اول ایران مقابل بحرین بسیار دشوار است و نتیجه آن از لحاظ روحی و روانی می‌ تواند در صعود بازیکنان ما موثر باشد.

اسم فوتبال ایران خیلی بزرگ است

اسم فوتبال ایران در آسیا خیلی بزرگ است و آن هم بخاطر ظرفیت و استعدادهایی است که همیشه فوتبال ایران را در سطح بالایی نگه داشته است چون ما از برنامه ریزی خاصی پیروی نمی‌کنیم درحالی که می‌ توانستیم در این سال ها برتری خودمان در آسیا استفاده کنیم و کاری کنیم تا با اختلاف از حریفان آسیایی پیش باشیم و در عرصه جهانی به تیم های بزرگ نزدیک شویم اما متاسفانه با این وسعت و جمعیتی که داریم نتوانستیم ساختار و استراتژی درستی برای فوتبالمان ایجاد کنیم.

نباید خودمان را با توجه به رنکینگ فیفا گول بزنیم

ما باید با توجه به استعدادهای غنی ای که در فوتبالمان وجود دارد، برنامه های مدونی برای تیم های ملی در همه رده ها داشته باشیم تا بتوانیم حضور پررنگی در جام‌جهانی و جام ملت ها داشته باشیم. گاهی می‌ بینیم که فوتبال ما بعد از این رقابت ها عقب هم می‌ افتد. اگر هم هنوز می‌ توانیم به عنوان قدرت اول آسیا مطرح باشیم، تنها به استعدادهای بازیکنانمان ارتباط دارد و بهتر است که خودمان را با اینکه در رنکینگ فیفا اول هستیم گول نزنیم و بتوانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم تا قهرمان آسیا شویم.

ببریم یا ببازیم هیچ پیشرفتی نمی‌ کنیم

به عقیده من اگر ایران قهرمان شود، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده یعنی قهرمانی در آسیا باعث نمی‌ شود که ما کاری کنیم تا فوتبالمان پیشرفت کند. اگر هم نتوانیم نتیجه بگیریم باز هم هیچ اتفاقی نمی‌ افتد و این باعث نمی‌ شود که ما به خودمان بیاییم و بخواهیم که برنامه ریزی صحیحی در این رابطه داشته باشیم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها