کد خبر: ۲۸۶۰۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۳ دی ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: با این شرایط که برای فروش استقلال و پرسپولیس گذاشته‌اند کسی جلو نمی‌آید.
به گزارش پایگاه 598،عزیز‌الله محمدی رئیس اتحادیه باشگاه فوتبال در صحبت‌های خود اظهار داشت: تیم ملی بعد از 4 سال بازی‌های تدارکاتی نداشت. بازی‌های تورنمنت را در دوران پورحیدری داشتیم و روز به روز بهتر شدیم. در حال حاضر هم اگر بتوانیم در 4 بازی نتیجه بگیریم جزو 4 تیم بالای گروه می‌شویم و می‌توانیم جزو 4 تیم صعود کنیم.

 

وی در مورد مراسم امروز گفت: امروز مراسم خیلی خوبی برگزار شد. میزبان کاپ فوتبال است. ما چند سال است که با هم همکاری می‌کنیم.

 

عزیزالله محمدی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: 6 برای ما ماندگار شده، چرا که 6 تا گل به کره زدیم و 6 گل به عربستان زدیم. ما بازی‌های خوبی را در دوران مایلی‌کهن داشتیم و در آن مقطع جوان‌گرایی شد. سال 98 با بازی‌هایی که داشتیم بچه‌ها به خارج از ایران رفتند.

 

وی در مورد فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اطلاعات کامل ندارم، اما گویا مبلغی که برای فروش باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح کرده‌اند قرار است ورزشگاه های مرغوب‌کار و درفشی فر را نیز بدهند. البته اگر کمپ استقلال و مرغوبکار را بدهند ارزش دارد. بازهم می‌گویم این نظر کارشناسی من است، اما  با این شرایط کسی جلو نمی‌آید.

 

برای دیدن اخبار جام ملت های آسیا اینجا را کلیک کنید.

 

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها