کد خبر: ۲۸۶۲۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۴ دی ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس، طی نامه‌ای به فرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری خواستار توقف احکام جاری برای بورسیه‌ها شدند.
به گزارش پایگاه 598، قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه«خبرگزاری دانشجو»، در خصوص ابلاغ نامه نمایندگان مجلس به وزیر علوم گفت: عده ای از نمایندگان مجلس که الزاماً عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نبودند، طی نامه‌ای به فرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری خواستار توقف احکام جاری برای بورسیه‌ها شدند.

 

وی افزود: در خواست این نمایندگان این بود که با توجه به اینکه عده‌ای زیادی به احکام صادره از شورای بورسیه‌ها اعتراض دارند لذا باید این احکام موردی در اجرای آنها توقف ایجاد شود تا مورد بازنگری قرار گیرد وحقی از کسی ضایع نشود.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر بررسی اعتراضات دانشجویان گفت: نمایندگان مجلس برای آنکه به این اعتراضات رسیدگی شود، اقدام به نوشتن نامه کردند . چون در حال حاضر عده‌ای از دانشجویان با وجود مهلت داده شده برای جایابی، بورسیه آنها لغو شده است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه هنوز پاسخی از وزیر علوم دریافت نشده است، گفت: نمایندگان مجلس در سه روز گذشته این نامه را به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابلاغ کردند ولی تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها