کد خبر: ۲۸۶۴۰۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۲۵ دی ۱۳۹۳
مسابقات جهانی هندبال به میزبانی قطر در حالی از روز پنج شنبه آغاز می شود که این کشور به دلیل نداشتن هوادار و تشویق کننده ،هواداران اسپانیایی استخدام کرده است تا تیم این کشور را تشویق کنند.
به گزارش ایرنا از روزنامه ورزشی مارکا چاپ مادرید ، تیم ملی هندبال اسپانیا که مدافع قهرمانی جهان است در جام جهانی هندبال قطر با یک پارادوکس مواجه خواهد شد زیرا در چهارمین دیدار مرحله نخست این مسابقات ، هواداران اسپانیایی به جای تشویق تیم اسپانیا از تیم ملی قطر حمایت خواهند کرد .

مسئولان قطری تصمیم گرفته اندکه برای پر کردن ورزشگاه خود اعضای چندین انجمن هواداران تیم های لیگ دسته یک هندبال اسپانیا از جمله انجمن 'ویا د آراندا' یکی از پر سروصدا ترین هواداران لیگ هندبال اسپانیا را استخدام کند تا آنها به حمایت و تشویق تیم ملی قطر بپردازند .

بر خلاف اسپانیا ، قطردارای سابقه طولانی در هندبال و هیچ کدام از ورزش های بزرگ که در اروپا موجود است ، نیست و از سوی دیگر هواداران زیادی نیز ندارد که ورزش های مختلف را دنبال کنند اما این کشور دارای منابع اقتصادی قوی است . قطری ها با ملیت دادن به 12 بازیکن مختلف جهان و استخدام 'والرو ریورا' سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که این تیم را قهرمان جهان کرد توانسته اند یک تیم ملی تشکیل دهند.

بدین ترتیب کمیته برگزارکننده این مسابقات با پر سر و صدا ترین هواداران تیم های اسپانیا تماس گرفت تا فضای خلوت و خالی ورزشگاه های بزرگ قطررا پر کند .

برای این کار قطر به مدت 20 روز تمامی مخارج سفر و اسکان این افراد را پرداخت می کند تا فقط از تیم ملی قطر حمایت کنند.

مسابقات جهانی هندبال در دوحه قطر از فردا آغاز می شود و این مسابقات تا 12 بهمن ماه ادامه دارد . در این مسابقات 24 کشور از جمله ایران شرکت دارند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها