کد خبر: ۲۸۶۶۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۵ دی ۱۳۹۳
دو تيم الچه و بارسلونا، امشب در ورزشگاه استاديو مانوئل مارتينز والرو شهر الچه در ديدار برگشت کوپا دل ري به مصاف يکديگر خواهند رفت.

 به گزارش پایگاه 598،با پیروزی 5-0 بارسا در دیدار رفت، صعود این تیم به دور بعد قطعی شده و آبی اناری ها منتظر نتیجه دیدار رئال اتلتیکو هستند تا رقیب بعدی خود را بشناسند.

بارسلونا

با پیروزی 5-0 شاگردان لوئیس انریکه در دیدار رفت، آنها با خیالی راحت پا به این دیدار خواهند گذاشت. لوئیس انریکه پیش از بازی گفت که احتمالا از ترکیبی از بازیکنان اصلی و نیمکت نشین استفاده خواهد کرد. پس از صحبتهای مسی در مراسم توپ طلا مبنی بر اینکه نمی‌داند سال بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، حضورش در میدان و فیکس شدندش می‌تواند جالب توجه باشد. بارسا پس از بازی رفت، موفق شد 3-1 اتلتیکو را در لالیگا از پیش رو بردارد و حالا با روحیه ای مضاعف، منتظر حریف بعدی اش خواهد بود.

الچه

با شکست 5-0 مقابل بارسا در دیدار رفت، نمی‌توان شانسی برای شاگردان فران اسکریبا قائل بود.پس از دیدار مقابل بارسا، الچه به مصاف بیلبائو رفت و موفق شد 2-1 این تیم را شکست دهد ولی بعید است که شاگردان اسکریبا بتوانند کاری از پیش ببرند.در 4 دیدار اخیر بین دو تیم، سهم بارسا 3 پیروزی بوده و دو تیم در یک بازی هم تن به تساوی داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها