کد خبر: ۲۸۶۶۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۵ دی ۱۳۹۳
ماسيميانو آلگري، سرمرب يوونتوس عنوان کرد که تيمش مدت‌هاست روي گزينه هايي که مي‌خواهد بخرد کار کرده و بدون ضابطه بازيکن نمي‌خرد.

به گزارش پایگاه 598،قهرمان سری آ در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رم در صدر جدول قرار دارد و در کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان نیز حضور دارد. پاتریس اورا و آلوارو موراتا خریدهای تابستانی یووه بودند که هنوز، درخشش چشم گیری ندشاتند ولی سرمربی سابق آث میلان گفت که خریدهای آینده، یووه را تقویت خواهد کرد.

او گفت:" باشگاه در حال تلاش است که بازیکنان مناسبی بخرد. ما بدون ضابطه بازیکن نمی‌خردیم. ترکیب رقابتی داریم. اینکه همه آماده ی بازی کردن باشند،تیم را تازه می‌کند."

یوونتوس در کوپا ایتالیا به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت و آلگری تایید کرد که پس از حذف ناپولی، تغییرات زیادی در تیمش برای این بازی ایجاد خواهد کرد. او گفت:"با ترکیبی متفاوت بازی می‌کنیم بنابراین فکر نمی‌کنم نیازی به انگیزه دادن به تیم وجود داشته باشد. جام حذفی یکی از اهداف ماست. می‌خواهیم مرحله به مرحله پیش برویم. مارکو استوراری مقابل ورونا بازی خواهد کرد، همچنین فدریکو ماتیلو. ولی پیرلو و توز استراحت خواهند کرد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها