کد خبر: ۲۸۶۹۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۷ دی ۱۳۹۳
محمود ياوري مربي سابق تيم فوتبال معتقد است که فوتبال احساسي در دنياي امروز راه به جايي نمي‌ برد. با بازي منطقي حداقل از کسب سه امتياز مطمئن خواهي شد.

به گزارش پایگاه 598،یاوری درباره بازی های تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیا گفت: به دلیل اینکه ما در تدارکات ضعیف عمل کردیم نباید انتظار داشته باشیم که ارنج و بازی تیم‌ملی ما در بهترین حالت خود قرار داشته باشد. در مقطع کنونی این تیم دارد بازی به بازی شکل بهتری به خود می‌ گیرد. ای کاش که قبل از شروع مسابقات بازی های تدارکاتی زیادی انجام می‌ دادیم تا از شروع مسابقات می‌ دانستیم تاکتیک های مختلف آقای کی‌روش و نوع بازی تیم به چه ترتیب خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ما در بازی با قطر فقط پیروزی می‌ خواستیم و به آن رسیدیم، حالا اینکه دلچسب نباشد اصلا مهم نیست. در مقطع کنونی 6 امتیازی شدن ما ضروری بود که به آن رسیدیم. آقای کی‌روش یک بررسی کننده ماهر است و با شناخت کامل به سراغ حریفان می‌ رود.

یاوری در پایان افزود: قرار نیست همیشه بخواهیم احساسی عمل کنیم و چشم به حمله تیم خود داشته باشیم. در بعضی از بازی ها اول گل نخوردن و بعد منتظر اشتباه حریف ماندن واجب است. شما اگر حمله کنی و گلی دریافت کنی همان یک امتیاز را هم نداری. پس باید در بعضی بازی ها کاملا منطقی عمل کرد در مقطع فعلی بازی دوشنبه تیم‌ملی نیز عیار این تیم را نشان می‌ دهد که با توجه به شناختی که از بچه ها و آقای کی‌روش دارم و البته اختلاف سطح فوتبال ایران و امارات این بازی را به نفع ایران پیش‌بینی می‌ کنم.

یاوری درباره نمایش فردی بازیکن ها هم می گوید : خوشبختانه همه بازیکنان به خوبی از پس وظایف خود برآمدند، در دیدار با قطر نیز تیموریان زحمتکش ترین بازیکن ما بود که با دوندگی فوق العاده خود و البته با آن تکل استثنایی که پایه گذار گل ما بود، از عوامل پیروزی ما مقابل قطر بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها